Moderator: Moderatorer

Jag har väl inte riktigt gjort något.. men jag åker på att betala för det när fakturan kommer..

Idag har i allafall min volvo fått uppfarten asfalterad så nu är plattsättningen och asfalteringen komplett! :)
Så skönt att slippa det halvvassa gruset.. där man tappat bort många småskruvar. Nu blir det en fröjd att stå och meka lite på uppfarten!

Bild
joel: Värt varenda krona förmodar jag! :)
Bytt ett par lampor i instrumentet, bla den bakom tankmätaren...
funkade inte så bytte. funkade fortfarande inte, provade med en annan sockel, funkade fortfarande inte, vred ett halvt varv, FUNKADE! :D
grillchips skrev:joel: Värt varenda krona förmodar jag! :)
Jag hoppas det.. vi får se när fakturan dimper ner! Hoppas jag slipper göra mig av med Volvon! :D
2444ever skrev:Sonen(?) verkar vara väldigt nöjd :)
Dottern.. (det där med kill och tjejfärger har vi skippat... :) Blir enklast så när man ärver mycket kläder.) hon är glad.. Till nästa sommar ska hon få sånna där vägkritor.. :D (Som man kan spola bort!)
joel80 skrev: Jag hoppas det.. vi får se när fakturan dimper ner! Hoppas jag slipper göra mig av med Volvon! :D
Va i.. ingen offert? ;)
Mja.. jo jag har ett typ pris.. Men det är lite flytande beroende på hur mycket jobb det blev med underarbetet, som dom inte kunde se innan dom började gräva. Det var gjort för bara några år sen.. så jag och han som var här och kollade innan, ansåg att visst grävarbete inte behövde göras om.. vilket det inte behövdes.. förutom på vissa ställen.
:)

Så man kan väl säga att det finns ett maxpris.. som det inte bör kosta över, då det var arbete dom inte behövde göra.
Men min beräkning över hur mycket dom kunde hoppa över och deras kanske är olika.. haha.. :)

Killen som jag har haft kontakt med på firman som gör jobbet bor typ 500m från mig, så han vågar inte bli för dyr, då kanske han får några reklamerade stenar genom rutan! ;)
Grattis till nyköpet! :) Vad är det för årsmodell?
av Frm
joel80 skrev:Grattis till nyköpet! :) Vad är det för årsmodell?
Tack!

En -04.9000mil på mätarn, manuell, premium sound, rti och taklucka.
All utrustning jag vill ha, förutom awd :wink:

Hade gärna tagit en -08 eller nyare, men dom dyker inte upp allt för ofta här i norra Sverige.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 1912

Car Play är Apples variant för iPhone av[…]

Luftfjädring V90

Lite skumt med luftfjädring endast bak som h[…]

Volvo gör ingen skillnad på olika klim[…]

Rek bytesintervall 12000 mil Vem rekommendera[…]