Moderator: Moderatorer

av Flaxe
milktrucker skrev:fått min DiCE, en härlig leksak och ett måste för hemmafixaren...
Trevligt! Beställde en för 4 dagar sedan från Hong Kong, så det tar väl några veckor innan den är här :P Från vart skickades din och hur länge tog det ungefär?
Idag har bilen fått:
Nya vinterdäck beställda och helt nya plåtisar att sko dom på.
Påbörjad rekond invändigt tagit ut stolar och baksäte för att få ut tyg mattan.
Samt konstaterande av att byte av fjäderbenslager behövs göras både höger och vänster fram samt övre motorbussningarna behöver bytas
Flaxe skrev:
milktrucker skrev:fått min DiCE, en härlig leksak och ett måste för hemmafixaren...
Trevligt! Beställde en för 4 dagar sedan från Hong Kong, så det tar väl några veckor innan den är här :P Från vart skickades din och hur länge tog det ungefär?
Lite nyfiket måste jag fråga...varför skaffar ni alla dice och inte delphi/autocom som tar nästintill varenda bilmärke? Jag kör själv delphi/autocom och har varit mer än nöjd :)
Jag hoppas det, lär väl märka om ett par timmar när frugan ska köra hem kärran. :D
Det är en sådan fälgskyddskant där så det ser ut som att bara den kanten är bortriven lite.

Ibland vore det skönt med ballongdäck..
grillchips skrev:Jag hoppas det, lär väl märka om ett par timmar när frugan ska köra hem kärran. :D
Det är en sådan fälgskyddskant där så det ser ut som att bara den kanten är bortriven lite.

Ibland vore det skönt med ballongdäck..
Bryt i skadan, ser du inget annat än gummi är det ingen större fara :)
tottish: Ja jag har behövt göra det en gång förut och då var det ingen fara, vad jag kan se på bilden så ser det ut att vara likadant denna gången. Peppar peppar. Har redan bytt ut ett däck i år.
Användarvisningsbild
av Fisch
Beställt framvagnspaket från vparts, som ska kompletteras med nya däck och hjulinställning. Nu ska klonkande ljud, vibrationer i ratten, slingrande uppträdande vid inbromsning och snedslitna däck bli ett minne blott...
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 1912

Jag väcker upp den här tråden igen[…]

Låg räckvidd Volvo ex30

Har bilen ingen app för att visa den aktuella[…]

Tack för infon :) Ja detta verkar ju vara ett[…]

Volvo Assistans - och sedan?