Moderator: Moderatorer

Brainy skrev:Än så länge finns gott om utrymme på servern ;)

Förklara gärna varför du tycker den ska kortas ner för så länge det handlar om bilar så tycker inte jag det gör något om den är lång.

Tex till skillnad från blockettråden som jag gärna kortar ner då och då eftersom annonserna försvinner.

Men en bra förklaring så kan jag säkert ändra mig :)
Jag tänkte ju främst på utrymmet men finns det plats så finns det. :-)-)
Enda tanken skulle väl isf vara att det kanske inte är så många som går in på sidan 49
och strökollar samt att viktig sökbar info kanske finns i andra trådar.
Blocket är ju bara att rensa, absolut men som sagt, finns det plats så faller det argumentet.

Kör så det ryker!
Frrla skrev:Flyttade ner originalstaget och satte ett grövre ovanför. vart stor skillnad :-E
Bild

Nu är då frågan vad man kan göra för framvagnen så den känns lite styvare i svängarna.... (D)
Sommardäck kanske? :roll: 8)
Fyllt på olja (igen, var typ några månader senast. Ser inte att den läcker), oljan syntes knappt på stickan. Ingen lampa som varnar heller :\ Fyllt på med kylarvätska som också var under min, och fyllt på spolarvätska :p

Olja + filter måste bytas, såväl som kupé- och luftfilter.
Tja, inte jag, men dottern har parkerat sin kärra bredvid min. :D
Bild
joel80 skrev:Tja, inte jag, men dottern har parkerat sin kärra bredvid min. :D
Bild
joel jag tror att jag såg dig/din bil idag i Gävle. Jag såg i alla fall en vit V70II med svarta kåpor och samma fälgar som du har. Jag försökte hänga på för att eventuellt försöka ta kontakt men det kom trafik emellan och efter en stund var jag tvungen att visa hänsyn till verkligheten i baksätet och styra familjeraketen mot Furuvik som planerat. Undrar hur jag skulle tagit kontakt förresten, tutat,vinkat och mimat "jagrullar, sleeper?":) Jag vill ha en jagrullar-reklamlist till regplåten, var får man tag på det?
Svurit över att jag inte har börjat lägga undan pengar till nya vinterhjul, mängder av billiga 17" på blocket.. :(
Användarvisningsbild
av SvenB
Sleeper skrev:Jag vill ha en jagrullar-reklamlist till regplåten, var får man tag på det?
http://www.dekaltrim.se samarbetspartner till jagrullar.
Sleeper skrev: joel jag tror att jag såg dig/din bil idag i Gävle. Jag såg i alla fall en vit V70II med svarta kåpor och samma fälgar som du har. Jag försökte hänga på för att eventuellt försöka ta kontakt men det kom trafik emellan och efter en stund var jag tvungen att visa hänsyn till verkligheten i baksätet och styra familjeraketen mot Furuvik som planerat. Undrar hur jag skulle tagit kontakt förresten, tutat,vinkat och mimat "jagrullar, sleeper?":) Jag vill ha en jagrullar-reklamlist till regplåten, var får man tag på det?

Det är nån som snott min idé!! Jag har inte varit ut med min V70 idag.. Jag har även en jagrullar-dekal på bakrutan.. och spoilern.

Och oftast 3 skärmar som lyser ovanför mittkonsollen. :D
(Vanliga sensus, Garmin GPS och mobilen som kör Waze. Haha..)

Ja undrar vad jag tänkt om du blinkat och tutat.. Vi borde utforma en jagrullar-kod. Först lite helblink, sen varningsblinkers ett par blink och sen avsluta med att blinka med dimljusen. ;)
Är det jag svarar jag med dimljusblink (funkar bakåt) och en varningsblink!
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 1912
XC90 USA Köp med motorproblem

Det låter som ett totalhaveri och ett motorb[…]

V50 2.0D 2005.

V50 2005. 2.0D Turbo stänger av sig spontant.[…]

Volvo som inte startar.