Moderator: Moderatorer

#1482432
Jonna82 skrev: fre 07 jan 2022, 19:27 Så mitt tips borsta av era bilar det tar ett par minuter.
Men kan bli j dyrt om man skiter I det.
Kul du är, ska folk inte använda mobilen när de kör med kanske? ;-)

Skämt i sido, bra att ditt bolag tryckte till 👍
#1482542
Fyllt på spolarvätska efter att ha kommit hem från Norrland.
Det blev nästan exakt på kilometern 300 mil, fulltankat hemifrån och ytterligare två tankningar på resan (Piteå och Arvidsjaur).
Skulle laddat bilen också, men den snabbkopplingen verkar leva sitt eget liv (egen tråd om detta).
#1482587
fjohan82 skrev: lör 08 jan 2022, 16:22 Fyllt på spolarvätska efter att ha kommit hem från Norrland.
Det blev nästan exakt på kilometern 300 mil, fulltankat hemifrån och ytterligare två tankningar på resan (Piteå och Arvidsjaur).
Skulle laddat bilen också, men den snabbkopplingen verkar leva sitt eget liv (egen tråd om detta).
F-n vad du avverkar många mil på kort tid på dina etapper :-D Vi kom upp i 320mil min nu men det är ju fördelat på tre veckor
;-)

Uppskattar att det gått åt 2liter för mig, vad sysslar du med, har spaken hängt sig? :-)

Såg ditt kablage, säkert fuktskada som någon skrev.
#1482589
Micce1980 skrev: lör 08 jan 2022, 21:23
fjohan82 skrev: lör 08 jan 2022, 16:22 Fyllt på spolarvätska efter att ha kommit hem från Norrland.
Det blev nästan exakt på kilometern 300 mil, fulltankat hemifrån och ytterligare två tankningar på resan (Piteå och Arvidsjaur).
Skulle laddat bilen också, men den snabbkopplingen verkar leva sitt eget liv (egen tråd om detta).
F-n vad du avverkar många mil på kort tid på dina etapper :-D Vi kom upp i 320mil min nu men det är ju fördelat på tre veckor
;-)

Uppskattar att det gått åt 2liter för mig, vad sysslar du med, har spaken hängt sig? :-)

Såg ditt kablage, säkert fuktskada som någon skrev.
Haha lika bra det när man är på rull :-)
Tänkte åkt till Hemavan och Åre också, men det får bli en annan gång.
Jag tömde tömde i rejält med koncentrat i behållaren innan avresan, ett bra beslut med 25 minusgrader. Nu vid hemkomst måste det spädas ut igen ;-)
#1482593
fjohan82 skrev: lör 08 jan 2022, 21:30

Haha lika bra det när man är på rull :-)
Tänkte åkt till Hemavan och Åre också, men det får bli en annan gång.
Jag tömde tömde i rejält med koncentrat i behållaren innan avresan, ett bra beslut med 25 minusgrader. Nu vid hemkomst måste det spädas ut igen ;-)




Ja Åre kan ni ta i mer lågsäsong, rätt trevliga restauranger där och nära till helt ok dagsvandringar. Säg till om ni ska dit
#1482737
@Editdriver, Förefaller seriösa vis första anblick. Varför handla där, bra priser?
  • 1
  • 1595
  • 1596
  • 1597
  • 1598
  • 1599
  • 1865
V50 T5, Motor dör

Ser okey ut. Hade du ur ECM och rengjorde den?

Hej igen! Har äntligen fått fixat bilen[…]

Oljebyte på en ny bil

Vad hindrar dig att byta oftare nu innan garantit[…]

BCM-0076 bytt ABS enhet.

Hej! Lång historia kort så hade jag o[…]