Moderator: Moderatorer

grillchips skrev:Köpte nya regplåtshållare på Mekonomen, liiiite mer diskreta än nuvarande.
Skulle även lägga en beställning på stänkskydd runt om som jag för några veckor sen sett på bildelsbasen men självklart var alla borta vid det här laget. :(
Dem passar väl inte på kjolarna? Eller du kanske har tänkt att såga dem?
grillchips skrev:men självklart var alla borta vid det här laget. :(
Vet ju inte vad dom kostar till din, men till min S80 var dom ju inte så dyra nya på Volvo, minns inte exakt men det var bara nån hundring fram, bak har jag inga men tror det var ungefär samma pris. Dom var inte jobbigt dyra i alla fall :wink:
Zanders & börne: Precis, de passar inte r-design, men med en dremel bör de passa - iallafall i mitt huvud. Därför vill jag inte lägga fullpris på dom hos Volvo ifall det skiter sig. De är inte överdrivet dyra att köpa nya, tror det är 3-400 per axel och på skroten får jag alla 4 för drygt 300 spänn vilket känns som en mer överkomlig summa att chansa kring. :)
Användarvisningsbild
av SvenB
grillchips skrev:De är inte överdrivet dyra att köpa nya, tror det är 3-400 per axel och på skroten får jag alla 4 för drygt 300 spänn vilket känns som en mer överkomlig summa att chansa kring. :)
De kostar 328:-/axel, nya på Volvo
Tack Sven, då var jag inte helt ute och cyklade. :) Nåväl, det inköpet är inte prioriterat alls egentligen så jag överlever nog tills de dyker upp på skroten igen.
Inte direkt till bilen men kommer förmodligen att användas främst mot bilen, ett nytt objektiv till kameran och lite lull-lull så man kan ta vettigare bilder! :)
grillchips skrev:Inte direkt till bilen men kommer förmodligen att användas främst mot bilen, ett nytt objektiv till kameran och lite lull-lull så man kan ta vettigare bilder! :)
Sweet! Vilket blev det till slut? :D
Inget märkvärdigare än ett Canon 50mm f1.8 men den lär komma väl till pass då jag annars bara har kitobjektivet på 18-55 och ett 70-300. :)
Drygt 2 000:- kärlek i diverse medel och etc ifrån waxdog.se Nu vet jag iallafall vad som ska göras på första veckan på semestern nästa vecka
  • 1
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 1912

Hej Prova stänga av AC.n vid start. Varit e[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Startspärren klipper väl bara soppan? […]

Körde med husvagn till och från Kroatie[…]

Ny Kartuppdatering