Moderator: Moderatorer

Cryqer: Se där ja, ska bli kul att se dom på och höra hur dom är. :)

Annars har min fått en del nya svordomar, en tank diesel men fick också åka en sväng till Infosite i Vårby och kolla på Mirzamreplikor.
Fokuserad: Om en kille vid namn Kristoffer jobbar nästa gång du har vägarna förbi, hälsa från "Martin med den blåa V50n från Skövde" så får du all hjälp du behöver! ;)
grillchips skrev:Fokuserad: Om en kille vid namn Kristoffer jobbar nästa gång du har vägarna förbi, hälsa från "Martin med den blåa V50n från Skövde" så får du all hjälp du behöver! ;)
Det ska jag sannerligen göra! Säg till om du ska dit i det närmaste annars, så är det inte omöjligt att jag hakar på. :D
Cryqer: Trevligt paket!

Fokuserad: Absolut! Inte omöjligt att det blir lite test av fälgar den närmsta tiden, jag hojtar till! :)

On topic:
Beställde precis hem en stegmuff från 50mm till 60mm, nu jävlar ska avgassystemet på! Ett par klamrar och avgaspasta sen är vi good to go!
Och så kom jag precis hem från att ha hämtat dörrlister och taklister hos lackeraren. Kanonjobb, ska bli intressant att se de på bilen sen. Klarlacken är samma som McLaren kör med så hållbart lär det då vara.
En sväng förbi Mekonomen blev det också så alla klamrar är inköpta och en tub pasta till monteringen. Snart smäller det!

En härlig mobilbild på det hela som självklart gör allting rättvisa :roll: :
Bild
Det är någonting med nylackat alltså, och varje gång man ser det tänker man vad man själv kan lämna till lack. :roll: :D

Tid hos diagnostekniker på Bilia i Vinsta bokad för min del, även om jag kanske hellre hade gått till någon mindre, men när det gäller mina problem känns det som att det finns mer erfarenhet på Bilia och Vinsta är väl de som rånar en minst.
Haha ja. Vi får ta en tvätt framöver igen så jag kan montera lite! ;)

Segt att behöva lämna in bilen för felsökning, aldrig kul för varken en själv eller plånboken. Hoppas de kan lösa problemet!
grillchips skrev:Haha ja. Vi får ta en tvätt framöver igen så jag kan montera lite! ;)

Segt att behöva lämna in bilen för felsökning, aldrig kul för varken en själv eller plånboken. Hoppas de kan lösa problemet!
I'm on! Då kan du passa på att köra en invändig i bagaget. :lol:

Ja, man känner sig inte så manlig, haha! Men spridarna som det lutar åt är inget jag ger mig på själv utan garage. EGR-ventilen tänkte jag ge mig på att kolla ikväll. Får se bara hur mycket jag kan demontera innan jag ger upp eller regnet kommer.
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 1912
Laddbox

Håller med föregående talare. &Au[…]

XC70 2016

Tack. All info är uppskattad oavsett bra elle[…]

En ständig jakt på kapital verkar vara […]