- ons 17 feb 2021, 14:55
Jag såg definitivt inte när du lastade bilen, har aldrig varit på hifiklubben, men klurade fram att B&W system inte finns till bilen i din signatur
Hade du kört en SPA-bil skulle jag nog trott likadant som Micce, att du varit och skruvat på bilens integrerade ljudsystem
EbbevonVolvo skrev: ↑ons 17 feb 2021, 13:19Tackar för bonuspoängen, jag gissade bra helt enkeltklirre skrev:Micce1980 skrev: ↑tis 16 feb 2021, 21:34 Hur, vad? Nä men köpt ett nytt kit, begagnat och var det bara att montera?Nu gissar jag rätt vilt, men med tanke på att Ebbe enl. signatur kör XC60 MY17, där PS var ett Harmansystem, har det åkt eller fraktats ett B&W system i bilen. Kanske till hemmabio?![]()
![]()
![]()
Såg du när jag var på HiFi-Klubben och lastade?
Jo, en rejäl uppgradering av frontar och center från ett mindre B&W system.
Så idag har jag plockat ur systemet från bilen. Det passade helt enkelt inte, tog upp hela bagaget med fällt baksäte.
Du får sex poäng på en femgradig skala! Grattis!!![]()

Jag såg definitivt inte när du lastade bilen, har aldrig varit på hifiklubben, men klurade fram att B&W system inte finns till bilen i din signatur

Hade du kört en SPA-bil skulle jag nog trott likadant som Micce, att du varit och skruvat på bilens integrerade ljudsystem

V60 D3 Man. Summum -18