- lör 09 jan 2021, 16:14
Har monterat solfilm på bagagelucke rutorna. Finck ingen ordning på bakdörrarnas toning så sket i den tillsvidare. Samt satt på stånkskydden nu
Moderator: Moderatorer
Editdriver skrev:Vaxat "Nisse" som blir min på måndagMmmmmm! Vacker!![]()
Synd d ska komma 17mm regn/snöblandat...
MrZ83 skrev: ↑lör 09 jan 2021, 16:14 Har monterat solfilm på bagagelucke rutorna. Finck ingen ordning på bakdörrarnas toning så sket i den tillsvidare. Samt satt på stånkskydden nuStånkskydd lät intressant, berätta mer!
frippe64 skrev:Bästa stånkskyddet är att köpa damen en egen bil. Lite dyrare men mycket bättre.MrZ83 skrev: ↑lör 09 jan 2021, 16:14 Har monterat solfilm på bagagelucke rutorna. Finck ingen ordning på bakdörrarnas toning så sket i den tillsvidare. Samt satt på stånkskydden nuStånkskydd lät intressant, berätta mer!
Jag vill också ha för kärringen stånkar och stönar konstant i bilen när jag kör.
fjohan82 skrev: ↑lör 09 jan 2021, 21:23 Tydligen dags att se över VOC-abonnemanget...625kr kostade det för två år när jag förlängde i början av december. Jag köpte förlängningen hos min återförsäljare. Det blir nån krona dyrare om man gör det via appen.![]()
Vill minnas att det inte kostar så mycket att förlänga.
VOC (1).jpg
theodorkalin skrev:Priset har höjts vid årsskiftet till 390 och 690Ojsan!
Skickat från min SM-G986B via Tapatalk