Moderator: Moderatorer

Jag har tagit beslutet att idag montera den hemkomna coiloversatsen. Jag har besiktning den 9e Jun. Jag må vara knäpp men jag ska ju ändå besiktiga med denna sats nästa gång också så man kan ju lika gärna prova den 9e. Tror inte dom kommer gnälla om man har ställt på mjukt och lite högre än vanligt den 9e. :roll: Återkommer med bild! :D
Tvätt och rekond igår och besiktad med blankt papper idag. Gick som väntat. Tyvärr blötväder så det blir nya tag med vatten och schampo under helgen.
8)
Höll på att sätta fronten i arslet på en äldre Passat. Lite Ryssland-vibb över det hela, snubben viker in i min fil centimetrar framför mig (dock med blinkers men då var han redan halvvägs över), jag tutar för att markera att det där inte var OK, på en 70-sträcka dessutom. Han tvärnitar, jag tutar, vi rullar, han tvärnitar, jag tutar, kör om idioten och åker vidare.
Antar att han hade mer bråttom hem till sin fredagsöl än att tänka på att min son satt i baksätet.
Isch.. och när ska du fixa dashcam?? :)
Det var exakt nu jag hade velat ha en. Var nära på att säga åt frugan att filma med mobilen om något nu skulle hända men allt gick så snabbt. Dock hamnar en dashcam höger upp på priolistan nu. :)
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 1912

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]