- lör 17 maj 2014, 19:51
Grillchips: Japp. Tittar du noga så ser du när kabeln "svänger ut" runt hörnet uppe till vänster.
Moderator: Moderatorer
P210: Lust att länka till en Kina-DICE man vågar lita på?Jag köpte på Aliexpress av ZLS TECH, många verkar handlat där, ca 650:- inkl frakt hem.
P210: Tack, det läggs genast på önskelistan! Men snark över datorkravet, vette tusan om jag orkar varken bootcampa eller köra virtual box... Nåväl.Virtuellt var det enda som var enkelt, VWware är gratis och jag hittade (på Internet
P210 skrev: Virtuellt var det enda som var enkelt, VWware är gratis och jag hittade (på InternetVar längesen jag pysslade med VMware men vill minnas att det var enkelt, det var dock en Windows-burk från start och Mac är av nån anledning lite knöligare med det mesta men ändå bättre än det mesta, kanske lika bra att man lär sig. Uh, explorer.. :*O/) en färdig installation av WinXP med fungerande VIDA2012B man kunde köra där i.
Så klarar du installera WMware och ladda ned windowsinstallationen är det bara att öppna och köra...
Inget strul med versioner av Explorer mm.