Moderator: Moderatorer

P210: Lust att länka till en Kina-DICE man vågar lita på?

Brainy: Ah där ser jag! Jag stirrade blint på högerkanten. :oops:
P210: Tack, det läggs genast på önskelistan! Men snark över datorkravet, vette tusan om jag orkar varken bootcampa eller köra virtual box... Nåväl. :D
Haha, gjorde rent luftfiltret på 940. Då jag lyfte på filtret fann jag en trasa samt ett före detta råttbo :-S, gjorde allt rent och snyggt är nu säkert +20 hk ;-) // Jakob
Användarvisningsbild
av P210
P210: Tack, det läggs genast på önskelistan! Men snark över datorkravet, vette tusan om jag orkar varken bootcampa eller köra virtual box... Nåväl.
Virtuellt var det enda som var enkelt, VWware är gratis och jag hittade (på Internet :wink: ) en färdig installation av WinXP med fungerande VIDA2012B man kunde köra där i.
Så klarar du installera WMware och ladda ned windowsinstallationen är det bara att öppna och köra...
Inget strul med versioner av Explorer mm.
P210 skrev: Virtuellt var det enda som var enkelt, VWware är gratis och jag hittade (på Internet :wink: ) en färdig installation av WinXP med fungerande VIDA2012B man kunde köra där i.
Så klarar du installera WMware och ladda ned windowsinstallationen är det bara att öppna och köra...
Inget strul med versioner av Explorer mm.
Var längesen jag pysslade med VMware men vill minnas att det var enkelt, det var dock en Windows-burk från start och Mac är av nån anledning lite knöligare med det mesta men ändå bättre än det mesta, kanske lika bra att man lär sig. Uh, explorer.. :*O/
Användarvisningsbild
av joel80
Vem behöver vMware? ;)
Bilagor
mac_windows.jpg
mac_windows.jpg (39.27 KiB) Visad 5051 gånger
Fantastisk bild! :lol:
Imorrn ska bettan få en tank etanol! (För att hålla inläggen on topic ;) )
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 1912
Xc60 MY26 Kylt handsfack

Var och tittade på en Plus Dark My26, den ha[…]

Husbilar igen, eller ja förare och själv[…]

Termostaten (tror det är den) i både f&[…]

Det är ofta fel på dessa mätarhus.[…]