- sön 23 mar 2014, 11:09
Beställde sänkning nu vet ja inte får nog flytta innan jag skruvar dit den

Moderator: Moderatorer
Sled skrev:Beställde sänkning nu vet ja inte får nog flytta innan jag skruvar dit den
joel80 skrev:Välkommen Aspen76. Trevligt första inlägg.. :DTackar tackar! Jag upplever det som behagligt faktiskt i jämförelse med passaten jag hade innan med 50/40 sats och 18". Nu har jag H&R 40/40 med 20". Visst att det är lite stötigt men anser att komforten är helt okej som familjekärra.
Hur pass stötigt tycker du det blir det med 20" på V70? Jag tycker det är stötigt nog med mina sommardäck 245/45/17 ibland.. :) Fast jag kör i och för sig lite högre däcktryck än vad som står för dem.. Har 3.0 i dem.
Aspen76 skrev:joel80 skrev:Välkommen Aspen76. Trevligt första inlägg.. :DTackar tackar! Jag upplever det som behagligt faktiskt i jämförelse med passaten jag hade innan med 50/40 sats och 18". Nu har jag H&R 40/40 med 20". Visst att det är lite stötigt men anser att komforten är helt okej som familjekärra.
Hur pass stötigt tycker du det blir det med 20" på V70? Jag tycker det är stötigt nog med mina sommardäck 245/45/17 ibland.. :) Fast jag kör i och för sig lite högre däcktryck än vad som står för dem.. Har 3.0 i dem.
jag vill ändå ha mekaniska vanliga d&o[…]