Moderator: Moderatorer

Monterat de nya reg skyltarna som kom i år.
Sled skrev:Kass bild men nu är de hemma. Känns bra att vi fick snö igen. Bild

Mycket snygga!

Thomas
Hur många timmar tvättade du då? 3 timmar i tvätthall? :) Är väl ingen "riktig" rekondfirma som tar under 300kr för en grundlig tvätt.
av Sled
Det kostade 136kr för hallhyra, 78kr för avfettning, svamp 15kr. Jodå, en riktig rekondfirma är det allt sen kanske jag har lämnat så många bilar hos dem samt fixat nya kunder så jag får kanske ett lite bättre pris än många andra som tvättar där.
Editerar lite, nu har jag vart bort och frågat priser på tvätt. Normalt pris för kunder som har gjort behandlingen hos dem är 350kr.
Senast redigerad av 1 Sled, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av SvenB
Jag hade också låtit någon tvätta min bill då och då, om det kostat 200:- Här finns bara en firma som tvättar bilar och de tar 300:- för mellanbil och 350:- för stor bil för utsidetvätt. Skall de ta insidan så kostar det 600 resp 700 kronor till.
Här i Halmstad finns det ett ställe som tar 90kr för handtvätt, en annan tar 150kr. Mycket prisvärt :)
av Sled
simonhalmstad skrev:Här i Halmstad finns det ett ställe som tar 90kr för handtvätt, en annan tar 150kr. Mycket prisvärt :)
Bra pris ,min bror tvättar sin på ett annat ställe de tar 250kr då dammsuger de bilen oxå men där törs inte jag lämna min
Jag lämnade min till en "billigare" firma som tog både utsida o insida för 300kr, inklusive snabbvax.. men de lämnade lite tvättrepor på huven (som knappt syns, men ändå). Det gjorde mig lite skeptisk.. den andra bilen från 2008 kan jag lämna in där kanske.. den har redan lite sliten lack.

På ditec-ställe kan jag nu få tvätta för 300kr.. då är det ordentlig utvändig tvätt. Invändigt tog han 800kr för! Men det skulle då vara rejält med insmord plast och vatenda liten vrå tvättad. Alltså nästan som en rekond invändigt. Han ville inte göra snabbtvättar invändigt då det ibland är olika vad folk förväntar sig av en snabbtvätt. Bättre att skippa det billiga och bara ha nöjda kunder resonerade han. Förstår honom men skulle gärna tagit en snabbtvätt invändigt ibland om det funnits till rimligt pris.
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 1912

Nytt lås kostar ca. 500 kr och enkelt att by[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Nu kommer ju resten av bilen att se matt ut i j&au[…]

Låter inge bra. Vill de ska hålla i l&[…]

Volvo V50 "Mr White"