Volvo XC40 (18-), C40 (22-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ppcrulez
#1555047
Om ni inte redan sett det, fick reda på idag att Vivaldi webbläsaren finns i play butiken i bilen. Släpptes tydligen 12/9.

Verkar funka hur bra som helst... testade lite olika sidor. På svt.se gick det att spela videoklipp också.

Youtube fick jag grönt på videoklippen men ljudet funkade. Men YouTube app kommer ju med 2.11 (som ska komma vilken dag som helst)
av ppcrulez
#1555713
Efter att jag nu suttit och väntat i bilen på lite träningar för mina barn så måste jag säga att Vivaldi browsern är riktigt bra. I princip allt jag testat fungerar hur bra som helst. Den enda sak som inte funkar är Netflix, det blir felmeddelande när man försöker spela upp video. YouTube verkar funka också om man bara ändrar upplösning på klippen.

TV4 Play (gamla CMore) funkar kanon, SVT play funkar (satt och kollade på Draknästet, grymt bra ljud i bilen också). Kollade Europa League igår via Tele2Play och det funkade hur fint som helst.

Rätt imponerad faktiskt, att få en bra browser i bilen är ett rejält lyft.
av Sevir
#1555766
Kanske funkar bättre än youtube ”appen” som kom med 2.11. Vilket skämt o hån att kalla det en app.
Antenn på sidoruta hb

Läste att vänster är FM och hö[…]

Inpassning

Nu kanske det kom bild. 20240604_143144~2.JPG B[…]

Fläkthelvete

Tack! Då kan jag sova gott medans den laddar[…]

Hämtar bilen nästa vecka på tors[…]