Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Edwe
Hej
Har beställt ny bil och håller på att läsa upp mig och blir riktigt orolig över alla problem med Google som man läser om i olika trådar. Någon som vet om de fått ordning på allt nu (tappad uppkoppling, avsaknad av funktioner som ljudvarning för fartkameror, ETA och de oändliga ombootarna av infotainmentsystemet, etc).
Finns det en samlad lista med problem med systemet de jobbar med?
av Thomasksen
Tycker inte du ska vara orolig, har haft min 25a sen juni, och tycker att det funkar tillfredställande.
Visst, får boota om skärmen någon gång i månaden, ex, när ljudet försvinner. Men det går ju på 2 minuter medans man kör.
Bästa nya bilen jag haft, känns det som än så länge.
av Osram
Volvo har haft Google i sina bilar i över 3 år och ni måste fortfarande starta om systemet i tid och otid.

Vet inte vad som är värst. Att det inte fungerar, eller att ni tycker att det är helt ok.
Användarvisningsbild
av leiwi
Osram skrev:Volvo har haft Google i sina bilar i över 3 år och ni måste fortfarande starta om systemet i tid och otid.

Vet inte vad som är värst. Att det inte fungerar, eller att ni tycker att det är helt ok.
en till på den
det är ju fantastiskt att man vill betala mellan en halv och en miljon och är nöjda med att det inte fungerar !
av Thomasksen
Alla upplever väl olika. För mig fungerar det över förväntan.
Tror inte att dagens bilar som är fulla av styrning av ditt och datt är helt utan tics. Oavsett märke.

/ Thomas
av Desmodue
Edwe skrev: tis 18 feb 2025, 08:10 Hej
Har beställt ny bil och håller på att läsa upp mig och blir riktigt orolig över alla problem med Google som man läser om i olika trådar. Någon som vet om de fått ordning på allt nu (tappad uppkoppling, avsaknad av funktioner som ljudvarning för fartkameror, ETA och de oändliga ombootarna av infotainmentsystemet, etc).
Finns det en samlad lista med problem med systemet de jobbar med?
ETA är ju tillbaka igen på vår bil.
Varför byta? XC60

Det spelar nog ingen roll vad andra tycker, du har[…]

Frihjul på generatorn som gett upp...?

Dagens Blocket Bilar.

Ojoj. Här har det hänt mycket och jag ve[…]

Bytt Tankarmatur 240 1986

Förpunpen ska väl gå kontinuerlig[…]