Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av NiclasFE
Hej!

Vad använder ni för baksäteskydd? Tänker både för att skydda baksätet samt även för sparkskydd mot framstolarna?
Jag har suttit och letat men hittar bara till äldre modeller. Men de kanske passar bra ändå?

Med vänlig hälsning
Niclas
av UnleashFusion
NiclasFE skrev: tis 10 dec 2024, 14:00 Hej!

Vad använder ni för baksäteskydd? Tänker både för att skydda baksätet samt även för sparkskydd mot framstolarna?
Jag har suttit och letat men hittar bara till äldre modeller. Men de kanske passar bra ändå?

Med vänlig hälsning
Niclas
Du kan alltid ta eftermarknad/billiga skydd också. sålänge det passar in så kvittar det..
Vet att några på forumet back in 2018 köpte te.x baksätesskydd/sparkskydd från Jula/Biltema etc.
oklart angående baksätesskydd från volvo men sparkskydd har dom men ... priset är ju galet till deluxe.: https://www2.bilia.se/biltillbehor/barn ... f1TghDHLzK
av NiclasFE
Tack så mycket för svar! 😊
Får kolla vidare. Såg att det fanns ett gammalt orginal baksätesskydd för själva sätet till årsmodell 2018. Osäker dock om dessa passar de nya.

Okej, ja mekanikern lär väldigt säk[…]

Svarta till vänster ser ut som hål i ko[…]

B230F går fett

Okej, jag hade ingen avgasläckage men de kans[…]

Rycker vid kallstart V60 T4

Läst ut felkoder? Nu lyser för visso int[…]