Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Såhär ser vyn ut när hustrun kör navigering, dvs man får tid distans och beräknad ankomsttid från Google. När jag kör med min profil syns inte de uppgifterna, bara kartan.
Har letat i inställningarna men inte hittat något.
Tips?
IMG_8305.jpeg
IMG_8305.jpeg (1.92 MiB) Visad 4590 gånger
Den där informationen i förardisplayen har aldrig funnits tidigare. Är det någon uppdatering av Google Maps som är på väg ut? Eller kan det vara att hon kör Maps via Carplay?
Thomasksen skrev: ons 31 jul 2024, 09:40 Jag har haft vy enligt bild med vägledning i förardisplay hela tiden. Sedan bilen hämtades ut. Inget jag roddat med heller.
Det är den nedre raden, med information om avstånd och tid kvar till målet, som avses.
toppo skrev: ons 31 jul 2024, 08:23 Den där informationen i förardisplayen har aldrig funnits tidigare. Är det någon uppdatering av Google Maps som är på väg ut? Eller kan det vara att hon kör Maps via Carplay?
Nej, det är inte via CarPlay.
Jag har testat att sitta i bilen och växla mellan våra profiler. Hon har som på bilden, jag har det inte.
Jag tror inte man kan ha olika versioner av appar på olika profiler.

TRM sitter på högkant till vänster[…]

Finns låsfirmor som kan fixa nyckel och &aum[…]

Jag kör nästan alltid i hybridläget[…]

Jag har bara en fråga om vad en V50 gör[…]