Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tomtom11
Vad ingår i paketet momentum edition årsmodell 2020?Eller finns det någon sida där man kan kolla upp det?

Skickat från min SM-A346B via Tapatalk

av Tomtom11
Tackar för infon.Var intresserad av om bilen har dragkrok, bränslevärmare och elektrisk bagagelucka.Vet ej vad det är för paket som det ingår i.En djungel av paket :-)
av UnleashFusion
momentum är bara utrustningsnivån. men själva dragkrok(tillval), bränslevärmare(klimatpaket, då ingår Baksätesvärme, Programbar bränslevärmare, Rattvärme, Spolmunstycke eluppvärmda) och elektrisk bagagelucka(tillval). sen om den har (teknikpaket 60/90 In/ut speglar aut avbländ, Intellisafe Surround BLIS, Navigation, Parkeringskamera
bak, Smartphone Integration, Strålkastare Dynamisk LED). en annan fråga.
av MBjerner
Man kan även gå in på www.car.info och slå in reg.nr så får man reda det mesta om bilen.
av Tomtom11
Tackar för svaren det verkar vara bränslevärmare på den men dragkrok saknas.Det blir väl att montera en sådan vet någon om det är plug and play eller ska det programmeras Finns kablarna frambringa färdigt?Har aldrig gjort det på någon nyare bil.
av MBjerner
Kablar ska vara framdraget till en "styrbox" som måste programeras efter man har monterat dragkroken. När jag köpte min Volvo (beg) bad jag dom att monterade dragkrok (infällbar) oxh fick betala 7500 kr inkl rabatt.
av Tomtom11
Det finns inte navigation i bilen men kan man ansluta telefonens navigation (google maps)till bilen den har ju voc iaf.Måste jag på något sätt aktivera voc när jag hämtar bilen?Köpt på kvd så dom kanske inte behjälpliga med mina frågor.
Styrledsverktyg

Hej! Jag ska byta den inre styrleden på en[…]

En kinabil som borde tagits in hit kan man ju tyck[…]

Volvo reservdelsnr: 32288517 Pris på Bilia: […]

trasig parkerigssensor

PDC's har tyvärr flertal artikelnumme[…]