Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av AstonMarre
#1572667
Hej på er! Jag köpte nyligen en V60 och upptäckte ganska snabbt efter att det inte går att inaktivera start/stopp funktionen. Det händer alltså ingenting när jag kryssar ur alternativet, den fortsätter start/stoppa. Tacksam för hjälp om någon har koll på vad det är som spökar.
#1572723
har du körlägen skall du kunna programmera invidual hur du vill bilen skall agera dock får du välja invidual varje gång du startar, tänk på att alla inställningar du gör att spara dom manuellt på profilen om du valt låst profil annars släpper den inställningarna och återgår till senast sparad profil
#1572725
Jag har inte olika körlägen, jag har bara alternativet att kryssa ur funktionen i menyn körprefrenser och den är dessutom alltid urkryssad när jag startar bilen vilket också verkar märkligt då jag hört att andra är tvungna att gå in och kryssa ur den varje gång dom startar bilen.
#1572749
AstonMarre skrev:Jag har inte olika körlägen, jag har bara alternativet att kryssa ur funktionen i menyn körprefrenser och den är dessutom alltid urkryssad när jag startar bilen vilket också verkar märkligt då jag hört att andra är tvungna att gå in och kryssa ur den varje gång dom startar bilen.
tyvärr ett krav ur miljösynpunkt :(

Hej där. Låskistorna är dessa mode[…]

Hej. Köpte nyligen en volvo v50 1.8 2006 med […]

Stendöd volvo 460

:party:

Det är en W5W och du behöver bara ta bor[…]