Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har bytt frånV60 D4 MY2020 till V60 B4 MY2022 och det finns ingen start/stopp ikon i centerdisplayen i den nya bilen. Har scrollat så jag inte missar någon rad i menyn men hittar ingen ikon. Kan den göras osynlig i någon annan meny? Finns inte funktionen i B4 varianten? Har kollat i bilens användarmanual och online och där står det att ikonen ska finnas i centerdisplayen.
427cobra skrev: ons 02 mar 2022, 20:06 Har bytt frånV60 D4 MY2020 till V60 B4 MY2022 och det finns ingen start/stopp ikon i centerdisplayen i den nya bilen. Har scrollat så jag inte missar någon rad i menyn men hittar ingen ikon. Kan den göras osynlig i någon annan meny? Finns inte funktionen i B4 varianten? Har kollat i bilens användarmanual och online och där står det att ikonen ska finnas i centerdisplayen.
Har hört att den har utgått i senaste uppdateringen av Sensus till mild hybriderna/B motorerna! Den finns dock kvar i dom äldre T och D modellerna.
Senast redigerad av 1 HeavyMetal, redigerad totalt 0 gånger.
Tack HeavyMetal!
Då förklarar det att ikonen/funktionen inte finns i den här bilen. Ska kolla med säljaren när jag om han vet och kan bekräfta att det inte finns längre.
vitsen med att ta bort ikonen är det för att begränsa valfriheten? jag väljer alltid invidual för att slippa att den stänger av sig tänker att turbo o annat i längden ej mår bra av detta
Bränsleledning Volvo 240

Kommer besiktningen ha synpunkter på brä[…]

Hej Passar XC70- fälgar från samma &ari[…]

Har fått id numret till Bränle regulato[…]

Faux V90 - cross country

Generellt sett kan markfrigången variera en […]