Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av erraboy
Hej ! Tittar på en VOLVO XC60 D4 FWD 190HK MOMENTUM ADVANCE EDITION

På spec står det KlimatPaket pro II men jag får inte riktig någon info vad exakt det innebär ?
Är en 2020 modell.

Någon som vet ?

//Erik
av erraboy
mattiasv60 skrev:RInga försäljaren och fråga ? Denne bör ju rimligen veta vad som skrivits i annonsen.. eller är det säljaren som inte själv vet ??
Ja tyvärr vet inte ens säljaren detta. Volvo är inte något dom brukar ha tydligen.
Hittar info om klimatpaket pro men inte när det står II efter....

Felskrivning av säljaren eller ?
Användarvisningsbild
av bem
Har läst det fanns vissa årsmodeller tre nivåer på Klimatpaket.
Klimatpaket grundnivån: med rattvärme, stolsvärme även i baksätet (om man ej har såna där barnsitsar bak) och bränslevärmare med tidur men inte med Volvo On Call (Volvo Cars app).
Klimatpaket VOC: mellannivå, samma som grundnivå men med möjlighet använda Volvo On Call app.
Klimatpaket Pro: högsta nivån, som mellannivån men även eluppvärmnda spolarmunstycken och kanske även Luftkvalitetsystem. Kanske Wifi Hot Spot. Ev. 4-zon klimatautomatik (med kylt handskfack fram).
Vad Klimatpaket Pro II betyder och innehåller vet jag inte men kanske en uppdaterad version 2 av Klimatpaket Pro?

Hej Passar XC70- fälgar från samma &ari[…]

Har fått id numret till Bränle regulato[…]

Faux V90 - cross country

Generellt sett kan markfrigången variera en […]

Plocka isär främre stol v70n

Tjena! Jag skulle vilja plocka isär för[…]