Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av GustafD
Hej,
Försökt söka på forat men hittar inget som passar.. jag hämtade ut en ny XC60 T6, streama från Spotify funkar fint från bluetooth ”appen” men jag laddade även ner Spotify appen och där stoppas streamingen efter nån minut och går inte få igång sen. Går denna app via bilens uppkoppling och inte från bluetooth… jag har provat att internetdela mobilen oxå men det funkar inte.

Någon som vet hur det är tänkt att fungera?
av GustafD
TommyHje skrev: mån 06 dec 2021, 21:13 Har du sim kort i bilen och lagt in inställningar för det?
Nää jag har inte gjort några inställningar, eftersom nedladdning av appen gick fint utan någon internetdelning från mobilen utan bara via parkoppling av telefonen. Så tänkte jag inte så mycket på övriga inställningar. Kan gå in i appen och hitta mina listor men när jag trycker på play i appen så spelar den någon minut innan det bryter.. jag ska fråga säljaren imorgon.
Användarvisningsbild
av bem
Skapa ett Telekom Hot Spot Drive ( https://www.telekom.hotspotdrive.com/ ) konto, det följer gratis abonnemang med en Volvo 2022, och sen loggar du in med kontot i bilens Inställningar, Profiler, Användarvillkor för Internet. Logga in i Spotify appen i bilen med dina användaruppgifter för Spotify och så funkar Spotify att spela upp låtar i bilen sen (i alla fall i min V90 T6 Recharge 2020). Tips: jag aktivera Surround sound i Inställningarna för Ljud i bilen, blev bättre ljud då tycker jag (jag har Premium sound Harman Kardon, snäppet under Bowers & Wilkins).
/Bo

PPC3 behövs inte, inga uppdateringar. GDM f&[…]

Faux V90 - cross country

Nu när Volvo har lagt ner sina cross country[…]

Kanske var en nitisk besiktningstekniker. Han kla[…]

B230F går fett

Om jag förstår det rätt så h[…]