Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av RmK
V60T8_tunnelkonsoll.jpg
V60T8_tunnelkonsoll.jpg (71.37 KiB) Visad 1968 gånger
Vad skall man ha i det här utrymmet som jag ringat in? (bilden är stulen från interwebbz. Min har annan färg på inredningen ;)
Användarvisningsbild
av RmK
Aha. Är det någon risk att lägga något annat där? Har fjärren till garagedörren där. Tänkte mest om det sitter någon antenn eller något för fjärrnyckeln.
av DajaZ3
Jag fick förklarat för mig att det var för att ställa mobiltelefonen i, uttaget i botten var för att sladden skulle gå ner smidigt. Nyckeln har en plats i en av mugghållarna framför som är märkt med nyckel i botten.
Användarvisningsbild
av RmK
DajaZ3 skrev:Jag fick förklarat för mig att det var för att ställa mobiltelefonen i, uttaget i botten var för att sladden skulle gå ner smidigt. Nyckeln har en plats i en av mugghållarna framför som är märkt med nyckel i botten.
Ahh får ställa in min Nokia 3110 där då ;) Tack för tipset. Då får garagefjärren bo där. För den fick plats perfekt där,
av fragge
DajaZ3 skrev:Min ser ut precis så där?
Hmm, ja där ser man. Just V60 T8 är annorlunda. Vanliga V60 och XC60 (alla modeller inlusive T8 som jag har) har ett annat utseende.
av DajaZ3
fragge skrev:
DajaZ3 skrev:Min ser ut precis så där?
Hmm, ja där ser man. Just V60 T8 är annorlunda. Vanliga V60 och XC60 (alla modeller inlusive T8 som jag har) har ett annat utseende.
Japp, har konstaterat det, ville skaffa en QI laddare men det blir inge bra i min bil. Hade vart smutt med en QI laddare i det där facket.
Airbag lampa lyser

Har du nollat koderna? Är inte helt säke[…]

Är det inte bara stötdämparna bak s[…]

Lämnat in kärran för lite polering […]

Byta spridare

Bytte 5 glödstift för totalt 1727:50 p&[…]