Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ThomasT
Ibland så blinkar det ju till överst på displayen med meddelandet "nya uppdateringar tillgängliga"...

Men när man klickar på den kan jag inte hitta något som tyder på några uppdateringar...

Inga nya kartor, inget bland systemet eller apparna... skumt.

Bild
Användarvisningsbild
av ThomasT
HitTheRoadJack skrev:En teori jag har är att de skjuter ut inställningar då jag ena gången blide tvungen att pånytt acceptera licensvilkoren.
Men för mig finns det inga uppdateringar alls att klicka på efter det att det har blinkat "det finns en ny uppdatering" överst i displayen...
Användarvisningsbild
av HitTheRoadJack
Jag håller med det är irriterande men konceptet liknar hur ett operativsystem som Window jobbar med att Visualisera uppdateringar, det dyker upp en notifiering om en uppdatering gjord för att sedan försvinna.

Så numera låter man de passera och låter de som blir uppdaterat bli uppdaterat men håll ett öga på om det är en kartuppdatering som kommer. Även om det skandinaviska går automatiskt kommer Europa kartorna ligga o tjata om att bli uppdaterad.

Jo jag minns i samband med en annan spökuppdatering så tror jag väderappen fick fler vädersymboler.
av Sanders
Samma för mig. Information om att ny uppdatering finns tillgänglig men när man klickar in sig så finns ingen uppdatering.
Tar en sväng förbi återförsäljaren i morgon.
Användarvisningsbild
av ThomasT
Sanders skrev:Samma för mig. Information om att ny uppdatering finns tillgänglig men när man klickar in sig så finns ingen uppdatering.
Tar en sväng förbi återförsäljaren i morgon.
Skriv gärna här vad de svarar.
av Sanders
Jag var in till Upplands Motor i Uppsala idag.
Är tydligen en känd bugg.
De försökte först med en återställning men problemet kom tillbaka. Gjorde sedan en riktig uppdatering av bilens SW.
Felet borta och kom inte tillbaks på väg hem så det verkar löst nu.
Väldigt bra mottagande av Upplands Motor där jag köpt bilen. V60 D3 AWD 2020.

VOC låter hälsa att det är dags at[…]

Internet I bilen

Ursäkta min ovetskap men är det standar[…]

På de som jag konstaterat ha läkande ve[…]

Fungerar temperaturmätaren som den ska? Om mo[…]