Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Pellix
Jag tycker mig ha sett bilder från VolvoOnCall för T8 där man ser mycket mer info än den vanliga för bensin/diesel, tex total elförbrukning, regenerering, m.m...
Kan dock inte hitta bilder om det det på nätet och min kollega som redan fått sin T8 ser ingen ytterligare info i sin app.
Är jag ute och cyklar helt?
av stevvee
Pellix skrev:Jag tycker mig ha sett bilder från VolvoOnCall för T8 där man ser mycket mer info än den vanliga för bensin/diesel, tex total elförbrukning, regenerering, m.m...
Kan dock inte hitta bilder om det det på nätet och min kollega som redan fått sin T8 ser ingen ytterligare info i sin app.
Per resa går bra att se den informationen ja eller om du tar ut körjournalen och summerar själv totalen. Finns sedan en app man kan koppla som kan hålla koll på hur mycket du laddar men det är 3e part
Användarvisningsbild
av Pellix
stevvee skrev: ons 03 jul 2019, 06:01
Pellix skrev:Jag tycker mig ha sett bilder från VolvoOnCall för T8 där man ser mycket mer info än den vanliga för bensin/diesel, tex total elförbrukning, regenerering, m.m...
Per resa går bra att se den informationen ja eller om du tar ut körjournalen och summerar själv totalen. Finns sedan en app man kan koppla som kan hålla koll på hur mycket du laddar men det är 3e part
Tack, får kolla det.

Vi får hoppas att det kommer en uppdatering […]

Vilka motorer var våt kamrem?

3-cylindriga som finns i XC40? Sedan tänker[…]

Vuxen i 3e sätesraden XC90

Om Sharan har mer plats? Vi åkte 7 pers i en[…]

Ac volvo v70n funkar 5-10min

På min 745-a byttes kompressorn (till en beg[…]