- ons 21 aug 2019, 15:48
Ni som har beställt privat, hur många procent rabatt fick ni på slutpriset?
Moderator: Moderatorer
rogsme skrev: ↑ons 21 aug 2019, 15:34Beställde en v60 t6 te för 5 veckor sedan och har heller inte fått någon preliminär leverans vecka.Mathiasjson skrev:Nästan 1 månad nu sen bilen las in i Min Volvo men fortfarande inte kommit in nån preliminärt lev vecka,Jag beställde min V60CC (personalbil) i mitten av juni men har ännu inte fått något preliminärt leveransdatum (efter 9 veckor). Säljaren påstod att de har problem med information runt leveranstid på just V60CC, men känns märkligt...Normalt eller bara jag som har dåligt tålamod? Enligt min säljare ska den komma Nov/Dec, kan detta hålla tro? Hur länge fick ni vänta? Att få den innan års skiftet hade ju varit guld värt imed skattehöjningarna...
jaronsso skrev: ↑ons 21 aug 2019, 21:20Den hoppar lite hit o dit min slutade på 32 sen levererad jag hämtar min imorn (dock s60)AndreS skrev: ↑ons 21 aug 2019, 21:05Tidigt i maj. Fick 18 veckor levtid om jag inte minns fel. Verkar nu bli 17 om det stämmer då.jaronsso skrev: ↑ons 21 aug 2019, 18:00 Ja nu är min på g..När beställde du?
Kortades med en vecka idag.
Hoppas på snabb leverans till Åf!
Ta bort motorn från oket och kolla om dina s[…]
Tror det är en 10 mm. Jag bara provade med n&[…]