- lör 23 feb 2019, 07:13
På andra modeller som haft T8 ett tag köper jag att man kan missa då det levererats under lång tid. Men inte att det skulle bli såhär på 60
Skickat från min iPhone med Tapatalk
NeoStorm skrev:Så är det.snepo skrev:Det lite konstiga är ju att man i V60 T8:s fall släpper en ganska rejäl uppdatering av modellen endast 5 veckor efter att leveranserna startat, och motorpressen testat bilarna för första gången.Derank skrev: ↑fre 22 feb 2019, 23:13 ska man vänta, får man vänta hela livet, det kommer alltid ett bättre erbjudandeExakt så är det
Då känns det ganska naturligt att kunder som precis fått sin bil eller precis ska få sin bil, känner sig lite bittra.
Om man som i mitt fall beställer sin bil första dagen som orderböckerna för modellen öppnar, räknar man ju knappast med att det ska hinna introduceras en uppdaterad version av modellen innan man ens fått sin bil levererad.
Klart man vet att det kommer komma förändringar på en bilmodell, det uppseendeväckande denna gång och när det gäller just V60 T8, det är ju tajmingen.
På andra modeller som haft T8 ett tag köper jag att man kan missa då det levererats under lång tid. Men inte att det skulle bli såhär på 60
Nuvarande :
Volvo V90 D5 Awd Polestar R-Design
Volvo V60 T8 R-Design
Volvo V90 D5 Awd Polestar R-Design
Volvo V60 T8 R-Design