Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av and198
Trevligt! :) Jag väntar fortfarande på att bilia ska ringa. Den ska komma till dem imorgon tydligen och sedan 6 arbetsdgr till leverans. Så blir för mig nästa vecka förhoppningsvis.

Ser fram emot att se foton på din!

(Älskar detta forumet så man kan dela med sig lite av detta roliga, sambon är ju totalt ointresserad :crying: )
av knivkoping
ellie skrev:Finns det förkonditionering på T6/T8 Twine Engine? Eller måste man lägga till kupevärmare som tillval?
Säljaren sa till mig att VOC med värmare är standard på TE-varianterna. Laddar du bilen kan du förvärma bilen med elektricitet, annars använder du bränslevärmaren.
av stevvee
knivkoping skrev:
ellie skrev:Finns det förkonditionering på T6/T8 Twine Engine? Eller måste man lägga till kupevärmare som tillval?
Säljaren sa till mig att VOC med värmare är standard på TE-varianterna. Laddar du bilen kan du förvärma bilen med elektricitet, annars använder du bränslevärmaren.
Många inom Volvo säger det men det finns ju ingen elvärmare på T8 i Sverige så vet inte hur det skall gå till Bild
av jaronsso
Ted68 skrev: lör 29 jun 2019, 16:06 Då var det beställt en V60 D3 Momentum Advanced SE II.
Med teknikpaketet, mörkt tonade rutor och dragkrok halvautomatisk. Gillade verkligen det draget, så mycket lättare än det delbara jag har haft på några bilar.
Däcken blir 17" på både sommar och vinterhjul.

Färgen blir nog Pebble Grey, såg rätt fin ut i hallen när jag var där och kolla.

Eller är Osmium Grey snyggare, att välja färg är inte lätt.
Jag har beställt exakt som du.
Med läderpaket (blond)
Valde Pebble grey. Tycker den är grymt fin. Beställde i början maj och har lev första veckan september. Byggs i Torslanda.
Användarvisningsbild
av Ted68
jaronsso skrev: mån 01 jul 2019, 23:12
Ted68 skrev: lör 29 jun 2019, 16:06 Då var det beställt en V60 D3 Momentum Advanced SE II.
Med teknikpaketet, mörkt tonade rutor och dragkrok halvautomatisk. Gillade verkligen det draget, så mycket lättare än det delbara jag har haft på några bilar.
Däcken blir 17" på både sommar och vinterhjul.

Färgen blir nog Pebble Grey, såg rätt fin ut i hallen när jag var där och kolla.

Eller är Osmium Grey snyggare, att välja färg är inte lätt.
Jag har beställt exakt som du.
Med läderpaket (blond)
Valde Pebble grey. Tycker den är grymt fin. Beställde i början maj och har lev första veckan september. Byggs i Torslanda.
Härligt att höra :) Hoppas att min också kommer byggas i Torslanda.
Sen kanske jag ändrar till Teknikpaketet Pro, det skulle vara trevligt med 360 kamera och Head Up Display.
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 314
Volvo xc90 2017 d5 R design

Tack för hjälpen.

V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,fel[…]

B230F går fett