- ons 24 jan 2018, 12:07
Jag hade nog funderat på om jag skulle haft med de andra två märkena också i så fall. Awd och r-design. Fast det blir kanske lite konstigt.
Det var inte lätt det här... :D
snowsucker skrev:För att förtydliga; jag har inte tagit bort några emblem utan valt bort dem från fabrik. Jag fick inte med emblemen ”löst” för att kunna montera dem senare.Om du ska montera det lilla blå emblemet enbart, så tycker jag att det kan se lite litet ut. Tror jag.. :)
Jag jobbat som grafiker och uppskattade den ”renare” looken utan emblem på en vit bil. Hade jag valt en annan färg på bilen hade jag kanske tänkt annorlunda.
Sedan gillar jag tanken på att ha en ”sleeper”, dvs de flesta antar att man har en snikvariant av motorn om man väljer bort emblemen :)
Jag har dock köpt polestar-uppdateringen (som inte är klar till nya D5-motorn än), och tänker faktiskt montera det blåa emblemet när optimeringen ska göras. Tror det kan se fint ut!
Jag hade nog funderat på om jag skulle haft med de andra två märkena också i så fall. Awd och r-design. Fast det blir kanske lite konstigt.
Det var inte lätt det här... :D