Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lockis
Klasnicklas skrev: tor 04 okt 2018, 18:51 Läs här sen får du tyda det hur du vill :)
https://support.volvocars.com/sv-fi/car ... 16d8734d6
Hmm, då är det kanske så att knapparna finns där med bara eCall.
Som jag skrev innan så hade jag förstått det som att dem inte skulle finnas :)
av Lockis
Pappavovve skrev: tor 04 okt 2018, 18:54
Klasnicklas skrev:
Lockis skrev:Jo fast beställer du inte VoC har du bara eCall och det ger inte On call eller SOS knapp i bilen vad jag förstår.

Alltså har han fått VoC även om han inte beställt det.

Skickat från min CLT-L29 via Tapatalk
Läs här sen får du tyda det hur du vill :)
Jag har som sagt båda knapparna men vet inte hur jag skall tolka det?! Får testa på tisdag när jag hämtar ut bilen helt enkelt.

Sent from iPhone X using Tapatalk
Nu verkar ju frågan mer vara om du kan koppla upp bilen mot appen och få full funktionalitet där :) Om detta är möjligt så känner jag mig lurad då jag valt Klimatpaket VOC till min bil och får betala för det :-o
av Pappavovve
Lockis skrev:
Klasnicklas skrev: Läs här sen får du tyda det hur du vill :)
Jag har som sagt båda knapparna men vet inte hur jag skall tolka det?! Får testa på tisdag när jag hämtar ut bilen helt enkelt.

Nu verkar ju frågan mer vara om du kan koppla upp bilen mot appen och få full funktionalitet där :) Om detta är möjligt så känner jag mig lurad då jag valt Klimatpaket VOC till min bil och får betala för det :-o
Kollar på tisdag

av Lockis
Pappavovve skrev: tor 04 okt 2018, 19:25
Lockis skrev:

Kollar på tisdag

Toppen, hoppas det kommer lite fina bilder då också :D
Jag får vänta till V.45 som det ser ut just nu. dock D4 motorn.
Användarvisningsbild
av Derank
ingen, levdatum är ju alltid preliminärt, allt kan hända på vägen, men du kan ju alltid prova att snyfta för säljaren, jag fick 3 hotellnätter en gång utan att jag bad om det
av Pappavovve
Axelsson skrev:Någon som fått sin bil levererad? Väntar fortfarande på min som beräknas komma v44..
Yes, andra veckan nu - njuter fortfarandeBild

av Lockis
Axelsson skrev: tor 18 okt 2018, 19:44 Någon som fått sin bil levererad? Väntar fortfarande på min som beräknas komma v44..
Tyvärr inte :crying: säljaren har dessutom inte svarat mig denna veckan så vet inte om något är försenat iheller. Ingen uppdatering gjord på min Volvo sedan den 5/10
Användarvisningsbild
av epostaren
Grattis :-) Pappavovve, har själv vecka 48 som preliminär leveransvecka. Vilka stolar har du och är du nöjd med dom?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 19
Bränslytryckgivare

Motor varningslampan lyser och har en felkod som s[…]

Cigg-uttag maxström?

Det är riktigt att max belastning på 12[…]

V90 problem släpvagnsbelysning