Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av modig
Tja,

Beställde min T8, tonade, nav, kamera och sportratt den 30/10. Beräknad leverans 17/4, men hämtade maskinen i veckan, King of the Road! :-)-)

Bild
Användarvisningsbild
av Volvordesign89
En fråga, glömt bort totalt men är det någon vänlig själ som vet om instegslisterna på en R-design är belysta? Jag vill få för mig att dem är det men har som sagt totalt glömt bort...
Användarvisningsbild
av macula
modig skrev:Tja,

Beställde min T8, tonade, nav, kamera och sportratt den 30/10. Beräknad leverans 17/4, men hämtade maskinen i veckan, King of the Road! :-)-)

Bild
Så snygg. Grattis. Min T8 svart Inscription är också beställd i oktober och kommer till Bilia imorgon och leverans är bokad till 12/3.
Längtar så galet. Sätt gärna in fler fina bilder.
av toompo
Ni som bestält en XC60 T8, årsmodell 2019 nyligen. Vad har ni fått för besked om leverenstid?

Jag tycker det är svårt att få vettiga svar från säljaren.
av fragge
toompo skrev:Ni som bestält en XC60 T8, årsmodell 2019 nyligen. Vad har ni fått för besked om leverenstid?

Beställde för två veckor sedan, säljaren säger att han fått Juni som leverans av Volvo. Jag är skeptisk. Man får vänta och se tills de kan beräkna leveranserna helt enkelt.
Spännande är att de håller på och gör om konfiguratorn på hemsidan till MY19 för T8 just nu. (därav den buggiga funktionen när man bygger T8).
av lny
toompo skrev:Ni som bestält en XC60 T8, årsmodell 2019 nyligen. Vad har ni fått för besked om leverenstid?

Beställde för 2 veckor sedan och fick Juli som svar av säljaren när jag frågade förra veckan. Fick Juli som indikation av både Bilia och Upplands motor här i Stockholm när jag tog in offerter på bilen innan jag bestämde mig. På webbsidan minvolvo.volvocars.se så står det fortfarande "För tillfället kan vi inte visa beräknad leveransvecka" efter 2 veckor.
av Matt23
Ni som fått vänta 4-6 månader från beställning till leverans av er xc60 och fått pris på inbytesbilen vid beställning, hur blev det med inbytespriset på den bilen efter den långa väntan? Sänkning? Samma pris som på specen?
av Matt23
Flinta skrev:Inbytespriset är det man kommit överens om vid beställningen oavsett när den nya kommer.
Ja det va ju va vi trodde med, men vi fick en sänkning på..... simsalabim 70 lax, å det va försäljaren schysst att upplysa oss om 2 dar innan vi skulle hämta bilen :evil:
Användarvisningsbild
av betterlead
lny skrev:[På webbsidan minvolvo.volvocars.se så står det fortfarande "För tillfället kan vi inte visa beräknad leveransvecka" efter 2 veckor.
Jag beställde min den 14 december - ännu inte hört flaska.
Senast redigerad av 1 betterlead, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 234
Byta bromsok bak v50 d3 2012

Det brukar underlätta om man slackar vajrarna[…]

V60 CC svart list runt hjulhus

När jag kikar på bilder ser det ut som […]

EV[emoji[emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[e[…]