Var på byggsidan och hitta inte HUD och eluppvärmd vindruta. Undra om det är chipbristen som gör att dessa inte finns, man har valt att ta bort dessa isf säkerhetssystemen. Verkar gälla hela 60 serien.
Mvh
Per
Moderator: Moderatorer
pergrein skrev: ↑tor 13 jan 2022, 13:37 Var på byggsidan och hitta inte HUD och eluppvärmd vindruta. Undra om det är chipbristen som gör att dessa inte finns, man har valt att ta bort dessa isf säkerhetssystemen. Verkar gälla hela 60 serien.På XC60 Recharge 2023, utrustningsnivå Ultimate har Volvo plockat med Head Up Display (HUD).
Mvh
Per
perhall skrev: ↑tor 13 jan 2022, 14:25 Tidig provkörning av nya drivlinan, oktober, one pedal är med, det är inget som kommer till MY23Rena upp och nedvända världen, vid en release MY22 late finns one pedal drive med. Så i nästa release MY23 early finns den inte med?
https://www.motortrend.com/reviews/2022 ... ve-review/
bem skrev: ↑tor 13 jan 2022, 13:58Att dom inte går att kombinera har jag koll på. Ändå kolla jag på XC60 men missa att den har HUD på Ultimatepergrein skrev: ↑tor 13 jan 2022, 13:37 Var på byggsidan och hitta inte HUD och eluppvärmd vindruta. Undra om det är chipbristen som gör att dessa inte finns, man har valt att ta bort dessa isf säkerhetssystemen. Verkar gälla hela 60 serien.På XC60 Recharge 2023, utrustningsnivå Ultimate har Volvo plockat med Head Up Display (HUD).
Mvh
Per
På S/V90 Recharge 2023 och XC90 Recharge 2023, utrustningsnivå Ultimate har Volvo plockat med Head Up Display (HUD).
Övriga modeller har jag inte kollat. Men V60 Recharge 2023 har inte HUD i utrustningsnivå Ultimate.
HUD och eluppvärmd frontruta kan inte kombineras, det är antingen eller. Eluppvärmd frontruta kanske inte går att få längre som extra utrustning om man vill (gick dock på MY22 early, där det även gick få HUD som extra tillbehör).
Jag har HUD på min V90 T6 Recharge Inscription 2022 early.
/Bo
Laal bakgrund belysningar ska dimma ner in DIM/LS[…]