Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
Glöm det där med inspelning det inbillade en del sig ochså då de tyckte att det lät dårligt.

Skickat från min galaxy s12 via Tapatalk
av Jspeed
toompo skrev:Så då har jag beställt min XC60 idag! Lite i dyraste laget men habegäret tog överhanden :D

Det blev en T8 Inscription
Electric silver
Teknikpaket Pro
Kamera 360
Luftfjädring
Infällbart drag
19 tum på både sommar- och vinterdäck

Något som saknas tycker ni?
vad tror ni om leveranstid? Säljaren sa juni/juli.
Grattis! Det kommer blir bra, XC60 T8 är fantastisk!
Kul att se att du inte valt tonade rutor. I mitt tycke är de en designdödare som bara matchas av de vulgära bakre stänkskydden! :P

Om du inte tagit akustikrutor kan jag säga att de gör nytta, det är T8:an värd! Det är ljuvligt att glida i tyst i stadstrafik!
Sportratten med paddlar är också fin. T8:an kan inte växlas manuellt om man ej väljer paddlar.
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
Derank skrev:Glöm det där med inspelning det inbillade en del sig ochså då de tyckte att det lät dårligt.

Skickat från min galaxy s12 via Tapatalk
Det är möjligt att det finns dom som inte är nöjd med vad B&W presterar. Oavsett om högtalarna är inspelade eller ej. Fakta är att det låter bättre efter inspelning. Till och med min med "standard" system låter bättre nu, efter inspelning. Vissa kanske inte märker det, andra inte.
av fragge
Jspeed skrev:Sportratten med paddlar är också fin. T8:an kan inte växlas manuellt om man ej väljer paddlar.
Jag tror tyvärr inte att man får paddlar på T8 Inscription oavsett sportratt eller ej.
av lny
Beställde en XC60 T8 R-design den 22:a feb, jäklar vad svårt det var att bestämma sig för vad man skulle ha för olika tillägg, det blev lite mer än jag hade planerat från början. Men jag tror inte jag ångrar mig när jag väl får leverans på den, då det känns som jag har fått med det mesta jag vill ha.
Leverans i Juli enligt säljaren.
I offerten står det 390 Hk medans det står 400 Hk på minvolvo.volvocars.se, någon som vet vad som gäller? Är det något mer som kan ha förändrats?

XC60 T8 R-DESIGN
Passion röd
Teknikpkt Pro (Head Up Display, In/ut speglar aut avbländ, Intellisafe Surround BLIS,
Navigation, Parkeringskamera bak, Smartphone Integration, Strålkastare Dynamisk LED)
Loungepaket Pro R-Design (Dynförlängning fram, Förarstol elmanövrerad, Nappa Läder Komf Ventiler,
Passagerarstol elmanöv, Ryggmassage i framstolar, Sidostöd framstolar elman, Stolsminne passagerarstol)
SensusCon. Bowers&Wilkins
Parkeringskamera 360°
Mörkt tonade rutor 5 st
Akustik rutor
Aktiv Chassi Luftfjädring
av toompo
Jspeed skrev:
toompo skrev:Så då har jag beställt min XC60 idag! Lite i dyraste laget men habegäret tog överhanden :D

Det blev en T8 Inscription
Electric silver
Teknikpaket Pro
Kamera 360
Luftfjädring
Infällbart drag
19 tum på både sommar- och vinterdäck

Något som saknas tycker ni?
vad tror ni om leveranstid? Säljaren sa juni/juli.
Grattis! Det kommer blir bra, XC60 T8 är fantastisk!
Kul att se att du inte valt tonade rutor. I mitt tycke är de en designdödare som bara matchas av de vulgära bakre stänkskydden! :P

Om du inte tagit akustikrutor kan jag säga att de gör nytta, det är T8:an värd! Det är ljuvligt att glida i tyst i stadstrafik!
Sportratten med paddlar är också fin. T8:an kan inte växlas manuellt om man ej väljer paddlar.
Ja tonade rutor är lite vulgärt :D och jag känner inte att jag behöver det för funktionens skull.

Jag har tänkt tanken på akustikrutor men jag har redan beställt en bil som är dyrare än jag från början tänk mig. Så nej jag tror jag struntar i det även om det säkert är jättebra. Samma sak med ratten. Jag vet med mig sen tidigare att jag faktiskt nästan aldrig växlar manuellt så paddlar känns oviktigt. Samma sak med bättre ljudanläggning. Onödigt mycket pengar.

Men nu blir det en LÅÅNG väntan på bilen :wink:
av CuteLunatic
lny skrev:Beställde en XC60 T8 R-design den 22:a feb, jäklar vad svårt det var att bestämma sig för vad man skulle ha för olika tillägg, det blev lite mer än jag hade planerat från början. Men jag tror inte jag ångrar mig när jag väl får leverans på den, då det känns som jag har fått med det mesta jag vill ha.
I offerten står det 390 Hk medans det står 400 Hk på minvolvo.volvocars.se, någon som vet vad som gäller? Är det något mer som kan ha förändrats?

XC60 T8 R-DESIGN
Passion röd
Teknikpkt Pro (Head Up Display, In/ut speglar aut avbländ, Intellisafe Surround BLIS,
Navigation, Parkeringskamera bak, Smartphone Integration, Strålkastare Dynamisk LED)
Loungepaket Pro R-Design (Dynförlängning fram, Förarstol elmanövrerad, Nappa Läder Komf Ventiler,
Passagerarstol elmanöv, Ryggmassage i framstolar, Sidostöd framstolar elman, Stolsminne passagerarstol)
Parkeringskamera 360°
Mörkt tonade rutor 5 st
Akustik rutor
Låter som en fin bil. Du ska inte ha panoramaglastaket eller? :?:
Användarvisningsbild
av Volvordesign89
CuteLunatic skrev:
lny skrev:Beställde en XC60 T8 R-design den 22:a feb, jäklar vad svårt det var att bestämma sig för vad man skulle ha för olika tillägg, det blev lite mer än jag hade planerat från början. Men jag tror inte jag ångrar mig när jag väl får leverans på den, då det känns som jag har fått med det mesta jag vill ha.

XC60 T8 R-DESIGN
Passion röd
Parkeringskamera 360°
Mörkt tonade rutor 5 st
Akustik rutor
Låter som en fin bil. Du ska inte ha panoramaglastaket eller? :?:
Standard på T8
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49