Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av mickepet91
Jag beställde 24/10 och fick min byggd i dag hämtas vecka 9. Xc60 t5 ins. :D
av Wai
Hej jag skrev på 12/7 och nu är den på väg till min
Volvohandlare står det på MinVolvo, på måndag är det
7 månader sen vi beställde. :D :D :D
Användarvisningsbild
av macula
AndreasS skrev:Efter sju månader och två dagar så ska jag få min XC60 T8 Inscription (den 19/2). Löjligt lång väntan, men ska bli riktigt kul att få en förhoppningsvis mycket bättre bil än min XC60 D5 -2012.

Vålvå: När beställde du (och vad)?
Jag har också en T8 Inscription på gång. Så sugen
Jag undrar om din preliminära lev.datum i "Min Volvo" stämmer bra med den slutgiltiga 19/2?
Just nu står min prel v 12. Den kom in i "min volvo" 13/9-17
Uppdaterades senast 180209 och fortfarande prel v 12 . Klart man hoppas att detta kan bli lite kortare.

Lycka till
av zsh
Förra veckan fick jag besked från säljaren att vid beställning (förra och denna vecka) så är leverans Juli. Om det stämmer eller ej återstår att se
av AndreasS
macula skrev: Jag har också en T8 Inscription på gång. Så sugen
Jag undrar om din preliminära lev.datum i "Min Volvo" stämmer bra med den slutgiltiga 19/2?
Just nu står min prel v 12. Den kom in i "min volvo" 13/9-17
Uppdaterades senast 180209 och fortfarande prel v 12 . Klart man hoppas att detta kan bli lite kortare.

Lycka till
Jag har haft vecka 9 som preliminär leverans sen bilen dök upp på Min Volvo. ÅF skulle preliminärt få bilen 12/2, d.v.s. måndag vecka 7. Faktisk leverans till ÅF blir 14/2, så de har bara torsdag och fredag på sig för att göra bilen leveransklar, vilket jag tycker är rätt snabbt. Leverans blir ju en vecka tidigare än preliminär (måndag vecka 8 ).
av ForceWalker
Äntligen är min byggd i Torslanda :D :D :D
Står fortfarande leveransvecka 10.
Men jag hoppas så klart att jag får den under nästa vecka.

Beställde 11 augusti.
D4 Inscription.
av mackann
Står i minvolvo leverans v10 och att den är orderlagd. Men ringde min säljare och verkar som den ska börja byggas idag eller imorgon och att jag får den i mitten på nästa vecka :D
av Prollekba
mackann skrev:Står i minvolvo leverans v10 och att den är orderlagd. Men ringde min säljare och verkar som den ska börja byggas idag eller imorgon och att jag får den i mitten på nästa vecka :D
Min byggdes för två veckor sedan och säljaren menar bara på att "Den har inte dykt upp hos dem än" .... Jag som jublade högt när den till slut hade blivit byggd, men sagan slutar tydligen inte där.. Står bara 0 veckor kvar, "byggd i Torslanda" på minvolvosidan.. Borde fått statusen på väg till volvohandlare. Säljaren är dödstyst och vad jag märker oaktiv för att spåra den.

Så du ska nog inte ha för stora förhoppningar på nästa vecka, om den inte ens är byggd än...

XC60 Inscription, beställd första veckan Juli.
Användarvisningsbild
av LaserJet
Nu har jag fått info om leverans inom ca 2v
Minvolvo visar dock v11 fortfarande

I sin tur har jag väntat så pass länge så en vecka hit eller dit spelar mindre roll

Kör så det ryker!

LJ
av PartyNordmann
LaserJet skrev:Nu har jag fått info om leverans inom ca 2v
Minvolvo visar dock v11 fortfarande

I sin tur har jag väntat så pass länge så en vecka hit eller dit spelar mindre roll

Kör så det ryker!

LJ
+1

Min bil skall anlända hos ÅF 26/2 och va klar för leverans innan den veckans slut.

Då borde den rulla ut på bandet i Torslanda denna veckan enligt säljaren.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 234

Bara kondensvatten från ac.

B230fk går dåligt & ojämnt

Felkoder?? Börja med "vanlig" servi[…]

Camber vänster sida Volvo 240