- tis 05 feb 2019, 18:28
Låter helt klart bra, har 90% 110kmh till jobbet och med lite utor 4 stopp. Tack för svar
Moderator: Moderatorer
MicaelS skrev:V60 inscription t6 hämtas på fredag kl 11, lämnar iväg en tiguan 2.0 tdi 2017,Jag tycker det är bra för en demobil. De är attraktivt utrustade och bra leveranstid. Jämför 10% på 630k är 63. Du får det dubbla efter några mil.
Köpte en bil som stått i bilhallen som demo utrustad för 630+ men nedsatt 137, är man lurad som tycker det är mycket? Bilen har rullat 50km 1790i skatt är ju helt klart en morot på denna bil.
Vad jag förstår har bilen det mesta alla paket pro, 360 kameror, Harman kardon, 18" vinter och sommar, fanns ingen t6a att prova bara en D4 tråkigt, skulle vilja veta exakt förbrukning, pendlar 7 mil per dag hoppas under litern
Byta från tiguan till v60 känns rätt helt klart att vi byter upp. Sexigt som fan med kjolpaketet bak med 4 fuskutblås
ansjo skrev:Handlaren får bilen ca två veckor innan den levereras till dig, dvs leveransvecka som är när du får bilen. Att det skiljer någon dag hit och dit kan göra att det blir olika på veckoräkningen.
Baselord skrev:Beställde en T8 Inscription med mörkbruna klädseln samt svart innertak och teknikpaketet i veckan. Lång väntan till Maj då den är planerad att levereras!Kul! Haft min i en vecka och är riktigt imponerad. Maj lät ju fint. Pratade med min säljare i förrgår och han sa tidigast midsommar kanske augusti.
Riktigt förväntansfull! Kör idag en 2,5FT - 11 som vi har kvar som andra bil :)
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
stevvee skrev:Min säljare hade ”bokat” bilar i kön sedan tidigare som han konfigurerade om enligt beställning. Antar det är anledningen till snabb leverans. Sen får man bara hoppas det håller :)Baselord skrev:Beställde en T8 Inscription med mörkbruna klädseln samt svart innertak och teknikpaketet i veckan. Lång väntan till Maj då den är planerad att levereras!Kul! Haft min i en vecka och är riktigt imponerad. Maj lät ju fint. Pratade med min säljare i förrgår och han sa tidigast midsommar kanske augusti.
Riktigt förväntansfull! Kör idag en 2,5FT - 11 som vi har kvar som andra bil :)
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk
sx3000 skrev:På Onsdag blir det leverans :) Ska bli spännande med T8'an, har dock inte orkat kravla runt i snön för att fixa ström till laddningen.. Så bensinaren får bekänna färg tills snön är borta. :)Ordna ström ! Man blir toksugen på att köra el bara för att. Kört 65 mil med min men har ändå 29 liter bensin kvar
stevvee skrev:Har kört 500 mil sen i mitten av december utan att göra av med en droppe bränsle! ;)sx3000 skrev:På Onsdag blir det leverans :) Ska bli spännande med T8'an, har dock inte orkat kravla runt i snön för att fixa ström till laddningen.. Så bensinaren får bekänna färg tills snön är borta. :)Ordna ström ! Man blir toksugen på att köra el bara för att. Kört 65 mil med min men har ändå 29 liter bensin kvar
Skickat från min iPhone med Tapatalk