Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av aikputte
Lockis skrev:@aikputte, Tog du med Park Assist Pilot också? Om ja, hur upplever du den? Har bara haft möjlighet att prova i V90 och där var den inget vidare. Tror 360 kameran gör mer nytta.
Nej, jag tog inte det.
Hade det på gamla bilen men använde det aldrig.
av Lockis
aikputte skrev:
Lockis skrev:@aikputte, Tog du med Park Assist Pilot också? Om ja, hur upplever du den? Har bara haft möjlighet att prova i V90 och där var den inget vidare. Tror 360 kameran gör mer nytta.
Nej, jag tog inte det.
Misstänkte det, har provkört V90 med funktionen men gillade den inte. Tror 360 kameran ger en mer :) Så svårt är det ju dessutom inte att parkera :-D
av stevvee
Lockis skrev:
aikputte skrev:
Nej, jag tog inte det.
Misstänkte det, har provkört V90 med funktionen men gillade den inte. Tror 360 kameran ger en mer :) Så svårt är det ju dessutom inte att parkera :-D

Har både på V90 och V60, är en funktion man måste lära sig hantera. Riktigt skönt när det är en tight ficka.
av Lockis
stevvee skrev:
Lockis skrev:
aikputte skrev: Nej, jag tog inte det.

Har både på V90 och V60, är en funktion man måste lära sig hantera. Riktigt skönt när det är en tight ficka.
Hehe, min sambo kommer döda mig. Har redan gått över budget och då är inte Polestar tillagt ännu. Får bli på nästa bil kanske.
Personligen kan jag tycka att PAP borde ingå i Teknik Pro..
av stevvee
Lockis skrev:
stevvee skrev:
Lockis skrev: Misstänkte det, har provkört V90 med funktionen men gillade den inte. Tror 360 kameran ger en mer :) Så svårt är det ju dessutom inte att parkera :-D

Hehe, min sambo kommer döda mig. Har redan gått över budget och då är inte Polestar tillagt ännu. Får bli på nästa bil kanske.
Personligen kan jag tycka att PAP borde ingå i Teknik Pro..
Ja det hade varit lite begärt faktiskt. Men samtidigt får man rabatt på PAP men inte paket så hade nog blivit dyrare. Blir nog bra ändå skall du se

Om moderator så önskar kan han/hon rade[…]

B230E K-Jetronic 740 till 240

Tog loss plåtlocket och tittade ner i h&arin[…]

Huven indikerar öppen

Microbrytaren sitter i högra huvlåset, […]

12 voltsuttag krånglar

det vanliga uttaget har endast en säkring som[…]