Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Volvordesign89
OlofTV skrev:Igår fick jag framflyttat mitt leveransdatum en vecka från v.11 till v.10!

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kul, vad har du beställt för utrustning och motor? Min har inte uppdaterats sen 20/12 och står kvar på v 13. :)
av OlofTV
Volvordesign89 skrev:
OlofTV skrev:Igår fick jag framflyttat mitt leveransdatum en vecka från v.11 till v.10!

Kul, vad har du beställt för utrustning och motor? Min har inte uppdaterats sen 20/12 och står kvar på v 13. :)
T5 AWD Inscription med lite tillbehör! :)
Beställde i augusti så alla veckor tidigare är välkomna!

av fordfairlane
Kingcool skrev:Nu på fredag hämtar vi ut vår t5a! :)
Grattis! Själv har man ca 2v kvar tills jag får hämta ut min T8 :). Står dock fortfarande v9 på Min Volvo, men min ÅF sa att bilen är redo v7 :)
Användarvisningsbild
av betterlead
Användarvisningsbild
av betterlead
Se till att plåta några fina bilder och publicera här! :)
av mac123
mac123 skrev:Nu har bilen kommit in så jag kan se den i MinVolvo. :D

Beställd 11 januari. XC60 T5II AWD Aut Inscription, Teknikpkt, Klimatpkt med VOC, Lounge Pro pkt, electric silver, 360 kamera, eluppvärmd vindruta, smartphone integration, infällbart drag, sportratt och 19" vinterhjul.

Beräknad leverans v19.
Lade efter lite funderingar till massagefunktion i framstolarna på min bilorder. Var rädd för att det skulle påverka leveranstiden, men idag uppdaterades minvolvo och beräknad leverans är fortfarande vecka 19. Verkar lovande!
Användarvisningsbild
av betterlead
Min order på en T8:a R-Design lades in den 14 december och det finns ännu ingen beräknad leveransvecka. Enligt säljaren lär det bli leverans i juni eller ev t o m juli... Möjligen vet vi mer i april, när produktionen av T8:or drar igång igen - eller när det nu är... :-O)
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 234

Kan inget om D4 men om vevaxelgivaren inte ger pu[…]

Hej På vissa 940 så blir dörrsido[…]

Jag ser felkoden ECM-720A "ECM / Immobilize[…]

Stötdämpare vibration

Om man har bytt dämpare bak så ska man […]