Erlen skrev: ↑mån 21 jan 2019, 22:45 Vad drog den Sthlm-Bollnäs?7,8 liter/100 km
Moderator: Moderatorer
Erlen skrev:Vad drog den Sthlm-Bollnäs?Bränsle: 22,7 liter (7,2 liter/100 km)
Frittmann skrev:Beställde min V60 T8 R-Design 10/1-2019Tänker du pga. förmånsvärdet att du vill vänta till månadsskiftet?
Tillval:
Bursting Blue Metallic 720
Smartphone Integration
Tonade Rutor
18" 5Y Ekrad Diamond Cut
18" Vinterdäck
Teknikpaket
HK Ljud
Charcoal Läder sport
Med tanke på era leveranstider är jag överlycklig. 8 veckor från beställning med leverans beräknad v.11. Hämtar nog ut den 1a April då det är tjänstebil.
Frittmann skrev: ↑tis 22 jan 2019, 10:42 Beställde min V60 T8 R-Design 10/1-2019Det låter som en bil som säljaren redan har haft en "förbeställning" på...?
Tillval:
Smartphone Integration
Tonade Rutor
18" 5Y Ekrad Diamond Cut
18" Vinterdäck
Teknikpaket
HK Ljud
Charcoal Läder sport
Med tanke på era leveranstider är jag överlycklig. 8 veckor från beställning med leverans beräknad v.11. Hämtar nog ut den 1a April då det är tjänstebil.
WiktorK86 skrev:Det stämmer och tackar för omtanken, jag har privat bil i dagsläget och det är därför jag gärna hämtar ut i början på månaden. Annars har du helt rätt! :)Frittmann skrev:Beställde min V60 T8 R-Design 10/1-2019Tänker du pga. förmånsvärdet att du vill vänta till månadsskiftet?
Tillval:
Smartphone Integration
Tonade Rutor
18" 5Y Ekrad Diamond Cut
18" Vinterdäck
Teknikpaket
HK Ljud
Charcoal Läder sport
Så länge du byter bil efter mer än halva månaden, så får du ju förmånsvärdet för den bil du kört mest under månaden, det blir ju aldrig dubbla förmånsvärden.
Sorry om du kanske kände till detta, men ville förtydliga då detta verkar vara ett vanligt missförstånd.
fjohan82 skrev:Stämmer, han hade några bilar dedikerade till oss (T8 R-Design), så fick man lägga till det man önskade. Dock har jag en kollega som beställda samma dag men som fick beräknad leverans om 22 veckor.Frittmann skrev: ↑tis 22 jan 2019, 10:42 Beställde min V60 T8 R-Design 10/1-2019Det låter som en bil som säljaren redan har haft en "förbeställning" på...?
Tillval:
Smartphone Integration
Tonade Rutor
18" 5Y Ekrad Diamond Cut
18" Vinterdäck
Teknikpaket
HK Ljud
Charcoal Läder sport
Frittmann skrev: ↑tis 22 jan 2019, 13:55Då är det bara att gratulera! Glöm inte att visa en bild när du får hem denfjohan82 skrev:Stämmer, han hade några bilar dedikerade till oss (T8 R-Design), så fick man lägga till det man önskade. Dock har jag en kollega som beställda samma dag men som fick beräknad leverans om 22 veckor.Frittmann skrev: ↑tis 22 jan 2019, 10:42 Beställde min V60 T8 R-Design 10/1-2019Det låter som en bil som säljaren redan har haft en "förbeställning" på...?
Tillval:
Smartphone Integration
Tonade Rutor
18" 5Y Ekrad Diamond Cut
18" Vinterdäck
Teknikpaket
HK Ljud
Charcoal Läder sport