Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av PartyNordmann
Kingcool skrev:Bild
Nästa vecka så är väntan äntligen över!
Nice! Vad hade du för sista ändringsdatum för order? Försöker lista ut när min bil kan komma då sista dag för ändring för mig är i dag.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Kingcool
PartyNordmann skrev:
Nice! Vad hade du för sista ändringsdatum för order? Försöker lista ut när min bil kan komma då sista dag för ändring för mig är i dag.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
21/12 hade vi, så din handlare har säkert din om en månad :)
Användarvisningsbild
av Dex
Kingcool läckra fälgar på bilen :)
Du får lägga in en bild på bilen när du fått den.
Grattis till en bra bil.
Nu får du snart med med åka "ståndsmässigt" :lol:
av Kingcool
Dex skrev:Kingcool läckra fälgar på bilen :)
Du får lägga in en bild på bilen när du fått den.
Grattis till en bra bil.
Nu får du snart med med åka "ståndsmässigt" :lol:
Ja jag tyckte dom var riktigt snygga på bild men bannemig ännu snyggare live! :)
Jag lovar att bild kommer när den levererats!
TACK! :)
Är det förresten någon som har ett bra tips på en firma som folierar lister och sånt nere i Malmöområdet? Hade nämligen velat foliera kromet runt grillen och runt fönsterna..
Användarvisningsbild
av betterlead
Dex skrev:
Norbert skrev:
Dex skrev:En liten "Teaser" medans ni väntar på era XC60 :)
Visserligen med 19tums fälgar nu på vintern. :???:
Är dessa volvo xc60 -18 fälgar?
Det ser kanske ut som 18tum på bilden men det är 19tums "BOR-fälg kopia" kanske kamera linsen som gör att de ser små ut :) .
Det är därför jag säger att allt under 19 tum på en sådan bil ser ynkligt ut.
Var hittar man dessa fälgar? Ser verkligen fina ut.
Användarvisningsbild
av betterlead
Är det 22" sk "Elegant svart"-fälgar på bilen?
av Kingcool
betterlead skrev:
Är det 22" sk "Elegant svart"-fälgar på bilen?
Korrekt :) Ska bli nice och se när pyjamasen e av, hjulhusbreddarna borde ge bilen ett maffigt intryck också!
av Norbert
Hjulshusbreddning gör väl ingen skillnad på själva exteriören att man ser skillnad med eller utan?

De lär montera bort fälgarna på bild till leveransen och slänga på vinterhjulen ifall du beställt några, så kommer de göra med min hörde jag, har också dessa fälgar. Min står väl också och väntar hos åf, början på februari leverans :-)-)
av Kingcool
Norbert skrev:Hjulshusbreddning gör väl ingen skillnad på själva exteriören att man ser skillnad med eller utan?

De lär montera bort fälgarna på bild till leveransen och slänga på vinterhjulen ifall du beställt några, så kommer de göra med min hörde jag, har också dessa fälgar. Min står väl också och väntar hos åf, början på februari leverans :-)-)
Jo jag har faktiskt för mig att bilen blir bredare vid hjulhusen :) Går du in på Bygg din bil och väljer hjulbreddarna direkt så ser du att det ändras :)
Gott val av dig att också välja dom, som sagt snygga på bild men ännu snyggare irl!!

Köpte inte vinterdäck av säljaren, har frågat flera gånger om pris men aldrig fått något tillbaka. Så köper sidan om, eller så kanske jag får en bra deal när vi hämtar ut bilen :)
av fordfairlane
Men äntligen uppdaterades Min Volvo och min bil står som byggd! Snart är denna fruktansvärt långa väntan över :) Dock står det fortfarande 4v till leverans, men kan ju föga ta 4v att transportera bilen 70 mil kan jag tycka.

Sista ändringsdatum 4 jan.
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 234

Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]

De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]

Ljud från koppling

Rasslar det lika om du trycker lite lätt p&ar[…]