Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1398695
Riktigt snygg. Den snyggaste färgen och tillsammans med de svarta listerna så gör det sig riktigt bra.
#1398729
Min blev byggd i går så nu finns den iaf. i fysisk form. Nu ska den bara till bilhandlaren så hoppas att på att kunna hämta ut i vecka 38. Känns dock lite skumt att en V60 beställd i vecka 15 levereras tidiagre än min som är beställd i vecka 10..... Jaja jag ska inte vara bitter, nu är den iaf. snart på väg :-D
#1398741
Beställde en T6 R-design Recharge idag och preliminär leverans slutet av November eller början av December, får en mer detaljerad leveransplan i nästa vecka. Givetvis beställde jag en i vit metallic och behöll de skönare R design sätena som liknar de gamla V60 R design sätena som är grymt sköna. Även B&W kom med i leveransen hoppas det var värt det....
#1398778
Min är fortfarande oförändrad, beställdes 2020-06-01 och hade ett beräknat lev 43, ändrades till 42.

Dock frågade jag åf som såg i sitt system att de skulle få bilen levvad 1 okt.

Hur ser det ut för er? Ändras datumet för leverans ofta på min.volvo?
#1398780
Boozt skrev: fre 28 aug 2020, 14:00 Min blev byggd i går så nu finns den iaf. i fysisk form. Nu ska den bara till bilhandlaren så hoppas att på att kunna hämta ut i vecka 38. Känns dock lite skumt att en V60 beställd i vecka 15 levereras tidiagre än min som är beställd i vecka 10..... Jaja jag ska inte vara bitter, nu är den iaf. snart på väg :-D
Vad hade du för prelvecka i appen?
#1398793
kleptomanen skrev:
Boozt skrev: fre 28 aug 2020, 14:00 Min blev byggd i går så nu finns den iaf. i fysisk form. Nu ska den bara till bilhandlaren så hoppas att på att kunna hämta ut i vecka 38. Känns dock lite skumt att en V60 beställd i vecka 15 levereras tidiagre än min som är beställd i vecka 10..... Jaja jag ska inte vara bitter, nu är den iaf. snart på väg :-D
Vad hade du för prelvecka i appen?
Jag hade först vecka 39 och i början av augusti justerades det till vecka 38.
#1399276
BildJag beställde min T8 i slutet på februari. Fick först lev V27 som ändrades till 37 vidmidsommar. Nu såg jag att den står hos Volvohandlaren sedan en vecka och jag har blivit lovad att få den på Fredag.
#1399344
Är inne på att beställa en T6 Recharge R-design och fick preliminär leverans månadsskiftet november/december. Mitt nuvarande kontrakt går ut i februari 2021, men vill inte riska att hamna i överlapp åt fel håll, så blir nog en beställning innan månaden är slut.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12

Tack. Dock ser den inte ut som på dina bilde[…]

Alldeles riktig: Det blev en "modernare"[…]

Tack! det var en bra skiss. Visst styrs även […]

5W40 lite tjockare, och ACEA C3 olja är lite […]