Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Hockeyplayer
Lockis skrev:
Hockeyplayer skrev:
Lockis skrev: ons 26 okt 2022, 12:49

Usch! Lider med dig. Undrar varför din är senare än min som jag beställde månadskiftet jan/feb.
Jag är också lite undrandes till tillverkningen. Jag skulle vilja veta vilka komponenter och delar som saknas för att man ska få bilen senare än andra.
Vad har du beställt?
Det enda jag "saknar" är B&W samt massage stolar.

Din är alltså nästan fullmatad. Jag har beställt en V60 Recharge T6 Core Edition MY23
Med extra utrustning nedan. Tycker det är konstigt att jag med minst utrustning får vänta längre
Ljuspaket: Strålkastare Dynamisk LED, Stämningsljus Interiört
HarmanKardon PremiumSound
Mörkt tonade rutor 5 st
Interiörpaket kupé och lastrum gummi/plast
Stänkskydd fram och Stänkskydd bak
Sedan blev jag utvald till att få 360 kamera installerad så jag kan abonnera på tjänsten om jag vill.
av Lockis
Hockeyplayer skrev: ons 26 okt 2022, 14:09
Lockis skrev:
Hockeyplayer skrev:
Jag är också lite undrandes till tillverkningen. Jag skulle vilja veta vilka komponenter och delar som saknas för att man ska få bilen senare än andra.
Vad har du beställt?

Din är alltså nästan fullmatad. Jag har beställt en V60 Recharge T6 Core Edition MY23
Med extra utrustning nedan. Tycker det är konstigt att jag med minst utrustning får vänta längre
Mörkt tonade rutor 5 st
Sedan blev jag utvald till att få 360 kamera installerad så jag kan abonnera på tjänsten om jag vill.
Jag har inga stänkskydd. Så dem kanske är en bristvara? annars har jag allt du har med i min. Om det inte är färgen som skiljer sig också. Det kan vara att den färgen jag valde producerades tidigare än din? (jag gissar bara att man försöker köra "alla" platinum grey samtidigt)
Användarvisningsbild
av Hockeyplayer
Lockis skrev:
Lockis skrev: Vad har du beställt?

Mörkt tonade rutor 5 st
Jag har inga stänkskydd. Så dem kanske är en bristvara? annars har jag allt du har med i min. Om det inte är färgen som skiljer sig också. Det kan vara att den färgen jag valde producerades tidigare än din? (jag gissar bara att man försöker köra "alla" platinum grey samtidigt)
z

Tänk om det är stänkskyddet som är orsaken!? Kämpigt i så fall. Jag har valt Denim blue lack. Om det är utrustning och lack t ex som är orsaken till fördröjning, så tycker jag man borde få den informationen av sin ÅF. Samtidigt få en chans att kanske välja bort utrustning och färg mm.
av Lockis
Hockeyplayer skrev: ons 26 okt 2022, 19:00
Lockis skrev:

Mörkt tonade rutor 5 st
z

Tänk om det är stänkskyddet som är orsaken!? Kämpigt i så fall. Jag har valt Denim blue lack. Om det är utrustning och lack t ex som är orsaken till fördröjning, så tycker jag man borde få den informationen av sin ÅF. Samtidigt få en chans att kanske välja bort utrustning och färg mm.
ÅF vet inte vad som är orsaken tyvärr.
av kacke_x
Min är en V60 Recharge T6 Core Edition, Denim Blue, ljuspaket (strålkastare dynamisk LED, stämningsljus interiört), 360 kamera. Jag har även valt stänkskydd och drag. Men dem antar jag monteras av ÅF. Beställd i slutet av februari, kommer v50.
av Lockis
Lutar väl kanske åt att det är Denim Blue? Kanske tur att jag bytte till Platinum Grey.
Användarvisningsbild
av Hockeyplayer
kacke_x skrev:Min är en V60 Recharge T6 Core Edition, Denim Blue, ljuspaket (strålkastare dynamisk LED, stämningsljus interiört), 360 kamera. Jag har även valt stänkskydd och drag. Men dem antar jag monteras av ÅF. Beställd i slutet av februari, kommer v50.
Jag måste säga att du har grymt bra smak :-D
Har du bytt till Harman Kardon också? I så fall har vi nästan samma spec. Jag har inte tagit drag som du bara.
Användarvisningsbild
av Hockeyplayer
Lockis skrev:Lutar väl kanske åt att det är Denim Blue? Kanske tur att jag bytte till Platinum Grey.
Du har nog spanat rätt. Det är nog Denim Blue lacken som fördröjer leveransen.
Är det någon annan som har valt Denim blue lack, som har fått leveranstiden senarelagd. Skriv en liten notis här så vet man.
av kacke_x
Nu kanske jag jinxar men min leverans har stadigt legat vecka 50. I specen står det Ljud: High Performance 9". Vet inte vilken tillverkare?
av Lockis
kacke_x skrev: tor 27 okt 2022, 18:57 Nu kanske jag jinxar men min leverans har stadigt legat vecka 50. I specen står det Ljud: High Performance 9". Vet inte vilken tillverkare?
Detta är standard ljudet
  • 1
  • 275
  • 276
  • 277
  • 278
  • 279
  • 315

Hej! Tänkte lägga ut en intressekoll p&a[…]

B30a i en 740?

Fast den såldes väl aldrig här? De[…]

Automatlådan fast i "P"