Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lockis
Pratade med min ÅF igår. Planerade leverans till dem på min T6 Ultimate är 27/10.
Nu bytte jag färg på bilen idag, återstår att se hur detta påverkar leveranstiden, om det påverkar.
av Oden1
Drekkus skrev:[quote=Oden1 post_id=<a href="tel:1511298" data-original-title="" title="">1511298</a> time=<a href="tel:1662497356" data-original-title="" title="">1662497356</a> user_id=79494]
Väntar fortfarande på min V60 T6 Ultimate dark. Beställning gjord i nov 2021. Från att ha varit en 22:a med prel lev i maj blev det en 23:a med prel lev v36 som nu är ändrad till prel lev v40.. Har någon fått sin 23:a med Ultimate paket levererad? Börjar bli orolig om bilen ens kommer innan årsskiftet..
Vad är statusen på den? Beställde en Ultimate T6 i januari och fick preliminär leverans vecka 33 och nu är den förlängd till v.46. Min status är fortfarande orderlagd men tänker om din är vecka 40 borde väl den börjats bygga nu? Bara en gissning dock.[/quote]

Status är fortfarande orderlagd. Det var den iofs innan ordern försvann på 22:an också..
Användarvisningsbild
av Drekkus
Har bilen låsts än iallafall? Har den inte det börjar jag själv nästan bli orolig för min.
av Oden1
Drekkus skrev:Har bilen låsts än iallafall? Har den inte det börjar jag själv nästan bli orolig för min.
Låst? Du menar att jag inte kan göra ändringar? Ja det har den men prel lev skjuts framåt hela tiden.. Därför jag undrade om någon ultimate levereras över huvud taget..?
av Klintin
Lockis skrev: tis 06 sep 2022, 13:42
Klintin skrev:Jag fick reda på av mkn säljare att min bil ligger i hold läge. Ju mer utrustning du har i bilen ju längre leveranstid. Vilket jag tycker att säljaren borde informera om när man beställer. Jag har beställt en t6 Ultimate men hade jag vetat om detta så hade jag beställt en Plus och en T8 istället
Robert78 skrev:Beställde min 12/2 har fått veta att den kommer till bilförsäljaren V52 och leverans till mig V1-23 känns lite surt då bonusen sänks 1/1-23
När fick ni senaste besked om uppskjuten leverans? Har ni någon märklig utrustning?
Har beställt en T6 Ultimate Dark Denim Blue. Klimatpaket, tonade rutor, dragkrok, nappa/sport stolar.
Pratade med min ÅF idag, även om min bil försenats ifrån ursprungligt datum så är den fortfarande planerad för leverans v.44-45 enligt senaste info från Volvo.
Jag har inte öns fått något ordernummer eller bekräftelse på bilen.
Den jag har beställt är en V60 T6 ultimate Bright Dusk med klimatpaket, nappaläder och Orrefors glasknopp
av Lockis
Klintin skrev:Säljaren sa att den ligger på hold med man borde väll fått ett ordernummer och bekräftelse på den?
Klintin skrev:Beställde den 11/2
Ja, men det är ingen här som kan hjälpa dig. Enbart din ÅF.
Har du inte fått en orderbekräftelse kommer du nog inte få någon bil iheller.
av Puggento
Hämta ut min nya T6 Core Hybrid My23 idag. Så nöjd. Jag var tydligen bland de första att få en. Hade nog tur. Den var förbeställd sedan över 1 år tillbaka :)
Användarvisningsbild
av bem
Puggento skrev: tor 29 sep 2022, 17:31 Hämta ut min nya T6 Core Hybrid My23 idag. Så nöjd. Jag var tydligen bland de första att få en. Hade nog tur. Den var förbeställd sedan över 1 år tillbaka :)
Grattis! Hoppas det blir många sköna mil (även på el kan jag tänka mig med den långa räckvidden sån V60 har). Någon bild på skönheten vi kan få se?
  • 1
  • 269
  • 270
  • 271
  • 272
  • 273
  • 315

Frågade Volvo supporten om nya Volvo MY2026 […]

Och jag har svårt att se att en liten motor[…]

Avskavda kablar ?

Hm? jag vet inte. bilen verkar aldrig ha haft extr[…]

Men det beror ju på vad du har för bil[…]