Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Wakki
Ikke skrev: Idag, 13:03 Väldigt vad det kill gissas ni har väl ingen aning om det blir bra eller dåligt
Ja, killgissning, för om vi hade vetat det hade det varit fakta... Så onödig kommenterar, så klart vi inte har en aning men är spekulationerna helt grundlösa? Nej, det tror jag inte. Det enda jag egentligen menar är att de har haft gott om tid på sig med nya UXet så det är totalt oacceptabelt om den ska strula ens det minsta.
av LJN
Kör V90 MY 2026 med nya UX:et och det är klart bättre än det g:a. Känns hyggligt snabbt och rappt. Några omstarter av systemet har det blivit, oftast att ljudet har blivit "korrumperat" Sen är min bil lite "lynning" att lyssna på kommandot " Hey Google" dvs. reagerar inte på röstkommandot. Har kört ny XC60 MY 26 och den har haft samma "buggar"
av Wakki
Ja precis, som vanligt då. Enligt Ikke så ska vi dock inte gissa att ett nytt UX som förmodligen kräver mer hjärna i form av processor hastighet och dylikt inte kommer fungera bra på ett system med gammal hårdvara hehe.

Tack, ska testa imorgon. Jag ska även testa […]

Volvo car UX

Ja precis, som vanligt då. Enligt Ikke s&ari[…]

Halvljus

Det finns ju kromtejp avsedd just för bilar, […]

Jag ville bara uppdatera posten och återigen[…]