Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hämtade nya bilen idag. Fick nya operativsystemet och mjukvaran version 3.6.4. När säljaren gick igenom bilen med oss, så blev han överraskad över att det nya operativsystemet ( Snapdragon-processorer) var så mycket snabbare än det gamla. Fick ett 3-årigt serviceavtal för 199:-/mån för 1500 mil, vilket jag anser vara mycket billigt (var kampanj på det). Hade vi köpt bilen 1 år tidigare, så hade vi fått betala ca 130000:- mer för samma bil med samma utrustning.

Finns massor med bra saker att säga om bilen och vi är verkligen nöjda med detta köp.
epostaren skrev: Igår, 20:44 Hämtade nya bilen idag. Fick nya operativsystemet och mjukvaran version 3.6.4. När säljaren gick igenom bilen med oss, så blev han överraskad över att det nya operativsystemet ( Snapdragon-processorer) var så mycket snabbare än det gamla.
Skoj med ny bil! Du skriver Snapdragon-processorer, har Volvo bilarna MY 2026 fått ny hårdvara? Har själv en nyligen uthämtad V90 MY2026 och jag uppskattar det nya google interfacet och det upplevs som snabbt och bra! ( Och buggfritt än så länge:) )
LJN skrev:
epostaren skrev: Igår, 20:44 Hämtade nya bilen idag. Fick nya operativsystemet och mjukvaran version 3.6.4. När säljaren gick igenom bilen med oss, så blev han överraskad över att det nya operativsystemet ( Snapdragon-processorer) var så mycket snabbare än det gamla.
Skoj med ny bil! Du skriver Snapdragon-processorer, har Volvo bilarna MY 2026 fått ny hårdvara? Har själv en nyligen uthämtad V90 MY2026 och jag uppskattar det nya google interfacet och det upplevs som snabbt och bra! ( Och buggfritt än så länge:) )
Ja, ny hårdvara:
https://www.media.volvocars.com/se/sv-s ... responsivt.
Koffertlucka byte

Hej. Vet nån om en lucka från -06 pass[…]

Hej! Har lite funderingar på hur jag kan kon[…]

Lambdasondkabel 940

Kopparmantlad kabel brukar vara för att det i[…]

Det finns mycket jag inte är expert på.[…]