Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Javerhammar skrev:Hur kändes det efter optimering?
Återkommer med en recension i morgon. :) Fick en miljon mjukvaruuppdateringar samtidigt när jag servade bilen så det kändes som en helt ny bil både grafiskt (i klustret) hur bilen betedde sig i övrigt.
Så, så här ca 80 mil med Polestar så måste jag nästan säga att det var nog pengarna i sjön. Skillnaden finns där men den märks knappt alls. På min V70 D4 (VEA) MY16 så var skillnaden större. Då kände man "suget" och då speciellt 50 - 90km/h. Här finns inte den skillnaden lika markant. Ska göra lite mer "granulära" tester under julhelgen då jag bilar upp till norra Värmland och har då större möjlighet att testa. Men första intryck är lite av en besvikelse.
Tack för första intrycket. Ja jag kan bara instämma med D4an, där gör det "stor" skillnad.
Skulle vara intressant hur de jobbar med den dynamiska effekten, kan det vara så att det bara är batteriet/elmotorn som kickar i lite extra?

Har fått id numret till Bränle regulato[…]

Faux V90 - cross country

Generellt sett kan markfrigången variera en […]

Plocka isär främre stol v70n

Tjena! Jag skulle vilja plocka isär för[…]

Laal bakgrund belysningar ska dimma ner in DIM/LS[…]