Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av djelo
hmm, altsa efter man lagger i P och start-stop stoppar motorn sa ar det ju inget konstigt..visst, pa sommaren med ac i gang hoppar motorn nog igang efter lite ifall man inte hunnit tanka klart..
Användarvisningsbild
av Slasse
Tråkigt att se att det fortfarande verkar vara problem. På Min V70 så tar det en evighet och lite till om man vill köra tex. TuneIn Radio i bilen innan den hoppar igång. :(
Användarvisningsbild
av SWEiNSANE
Fick ny mjukvara som ska adressera problemet med att man inte har någon internetanslutning och nu tre dagar senare så har problemet inte uppstått igen. Så bara hoppas att det löst problemet - ser dock lovande ut!
Användarvisningsbild
av Ted68
Jag kör Telia, vet inte om det är bättre än nån annat. Mitt SIM-kort kostar inget extra. Får det på köpet när jag har bredband och mobilen hos Telia.
30 GB ingår
av Javerhammar
Ny V60CC - inte ett problem med Spotify appen, kör med Telia SIM.
Så det verkar som att de faktiskt kommit tillrätta med problemet.
Undrar om de kan skjuta ut uppdateringen OTA till de som är drabbade, borde inte vara omöjligt då appen svårligen skulle kunna påverka något viktigt system i bilen?
Tätningsmassa ventilkåpa

Hej Finns det likvärdiga billigare alternativ[…]

Stänga av city safety permanent?

Baserat på min erfarenhet av City Safety beh[…]

Köp bosch-skivor(belagda) och sen ta bremb[…]

Jag köpte verktyg på Biltema när j[…]