Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Primus skrev: tis 15 sep 2020, 20:08 Faktiskt så är det en av reservplanen. Inte riktigt Champagne, men en bilresa i alla fall.. :party:
Så sant! Ni kan ju ta med Champagne vettja ;-)
Now we talking.. :party: :party:

En anna reservplan är att skippa Frankrike och åka till Tyskland och Danmark. Men Corona utvecklas ju inte bra i Danmark heller... När äldsta barnet var ca 13-14 frågade jag om hon fick designa två dagar på semetstern, vad skulle vi göra då? Åka till Malmö(vi bor i Stockholm) och käka Pizza, bara du och jag sa hon... Vi gjorde det och det blev skitkul. Kanske gör samma med minstingen i familjen.. :-)
Primus skrev: tis 15 sep 2020, 20:20 Now we talking.. :party: :party:

En anna reservplan är att skippa Frankrike och åka till Tyskland och Danmark. Men Corona utvecklas ju inte bra i Danmark heller... När äldsta barnet var ca 13-14 frågade jag om hon fick designa två dagar på semetstern, vad skulle vi göra då? Åka till Malmö(vi bor i Stockholm) och käka Pizza, bara du och jag sa hon... Vi gjorde det och det blev skitkul. Kanske gör samma med minstingen i familjen.. :-)
Ja det finns alltid alternativ :-)
Nu ikväll slog den över till byggd.. :-D Leverans om 2 veckor. Men vecka 41 står kvar...
Primus skrev: tis 15 sep 2020, 22:31 Nu ikväll slog den över till byggd.. :-D Leverans om 2 veckor. Men vecka 41 står kvar...
Vi håller tummarna för att inget går på tok mellan fabriken och ÅF :-)
Haha... Så blev det med förra Passaten. Någon transportskada + att tanklocket var trasigt. Locket var dessutom restnoterat. Till slut tog ÅF ett tanklock från en annan bil. Men surt att vänta.
Primus skrev:Now we talking.. :party: :party:

En höstweekend på Gotland kanske?
Primus skrev: tis 15 sep 2020, 23:17 Haha... Så blev det med förra Passaten. Någon transportskada + att tanklocket var trasigt. Locket var dessutom restnoterat. Till slut tog ÅF ett tanklock från en annan bil. Men surt att vänta.
Har hört liknande skräckhistorier... :-/

Normalt ska den visa ungefär 0,5V med kall m[…]

Tror också att det är den vita och brun[…]

Har batterierna varit fulladdade? Och vad har det […]

Vaccumslangar till 940

Har du koll på vad det är för dime[…]