Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

johbj skrev: lör 27 apr 2019, 10:33 Jag behöver ett separat abonnemang pga tjänstemobil, så frågan är om det finns något vettigt och prisvärt baserat på hur jag använder surf i bilen 😊
Kolla upp Net1..

Ca 60 kr/mån för 6 gb har jag för mig 👍🏻
av johbj
Ilduce77 skrev: sön 28 apr 2019, 21:53
johbj skrev: lör 27 apr 2019, 10:33 Jag behöver ett separat abonnemang pga tjänstemobil, så frågan är om det finns något vettigt och prisvärt baserat på hur jag använder surf i bilen 😊
Kolla upp Net1..

Ca 60 kr/mån för 6 gb har jag för mig 👍🏻
Tyvärr utlovas bara 3-8 MB/s vilket är på tok för lågt kan jag tro?
av johbj
askeladden635 skrev:Kollade runt lite och fastnade för Hallon.se. 5GB surf per månad för 89 kr och det man ev inte använder sparas. Ingen bindningstid. Får se hur det fungerar.
Är det ett rent surfabonnemang eller är det även telefon?
Kollade lite men jag fattar inte riktigt vilket jag ska beställa 🙄
Jag bor strax norr om Stockholm och kör Hallon till min V90 sedan drygt ett år och tycker det har fungerat hur bra som helst.
MrRob skrev:Har ett simkort som hängde med bilköpet. Kan man se hur mycket surf som ingår samt hur mycket surf som finns kvar på kortet?
Ingår 5gb max ett halvår om jag inte minns fel.
Du kan gå in under inställningar/kommunikation/bilmodem och se hur mycket det förbrukat där.
av johbj
Dum fråga kanske, men måste det vara ett sim-kort för endast data/surf man sätter i, eller skulle det även kunna funka med ett ”vanligt” sim-kort för mobil (givetvis under förutsättning att det förutom samtal, sms o dyl finns surf)? 😊

Du säger ju själv att du får b&aum[…]

Det varierar med årsmodeller och nä[…]

Acproblem Volvo 940 -98

vilket kontaktstycke var det? hittade du nån[…]

Uppdateringar i mjukvaruversion 3.6.4 Mjukvarurel[…]