- lör 02 mar 2019, 00:20
#1302375
Prova neråt Bayern med lite kurvig autobahn så du får lite sidokrafter på bilen i svängarna.(Tycker det är bra grepp och bett i däcken)
Rakt fram kan +200 km /h kan även en 12 åring köra.
Inga problem hade till och med cykelhållare med 2st cyklar där bak.
Vet inte om det är ok att åka så fort med cykelhållare med cyklar där bak?
Tycker bra om bägge modellerna men väljer jag V60 så får det vara +300hk enligt mitt tycke.
fjohan82 skrev: ↑sön 24 feb 2019, 14:03 Med barn i bilden antar jag att XC60 är mer praktisk på alla sätt."fjohan82" du måste nog testa att prova en XC60 i hastigheter över 200km/h i tyskland.
För egen del hade jag gått på V60, ligger närmare vägen och går förmodligen bättre i hastigheter över 200.
En SUV har ju högre tyngdpunkt, inte kul att sitta som en fiolsträng vid resor genom Tyskland.
Prova neråt Bayern med lite kurvig autobahn så du får lite sidokrafter på bilen i svängarna.(Tycker det är bra grepp och bett i däcken)
Rakt fram kan +200 km /h kan även en 12 åring köra.

Inga problem hade till och med cykelhållare med 2st cyklar där bak.

Vet inte om det är ok att åka så fort med cykelhållare med cyklar där bak?
Tycker bra om bägge modellerna men väljer jag V60 så får det vara +300hk enligt mitt tycke.
XC60 D5 Polestar Engineered AWD AUT Inscription -2018
V40CC D4 Polestar Engineered AUT Summum -2016
V40CC D4 Polestar Engineered AUT Summum -2016