Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
iprenen skrev:@Lövet: Tror du kan låsa och arkivera denna tråden då man inte får svar just nu (är nog för tidigt än) och prövar därför hellre lyckan i XC90/V90 delen.
Du har fått 20st svar, hur menar du?
av iprenen
Jag har 20 st svar men inte fått en som faktiskt haft en arbetsorder som visat en summa på T8 service eller ens en uppskattningssumma tyvärr. Det som diskuterats har varit serviceavtals vara/icke vara och olika förmånsvärden.
Användarvisningsbild
av Derank
ring den ÅF du ska serva hoss och fråga, det varierar så stort runt om i landet, jag skulle tippa på runt 4-6k för en vanlig årsservis beroende på körsträcka och vart i landet det görs
Användarvisningsbild
av epostaren
PST ska kunna ta fram servicekostnader om man kan ge honom/ henne ett registreringsnummer på en likadan bil som man undrar över.
av fragge
iprenen skrev:Jag har gjort det men tyvärr gäller det endast privatpersoner och går inte att ta i leasingkostnaden.
Nej, jag min T8 som tjänstebil och har 199:- /mån serviceavtal inbakat i leasingen hos Volvo Finans.

Precis! Man kan hävda att det är kö[…]

När jag släpper upp bromspedalen knarrar[…]

XC70 2016

Vi har just en XC70 från 2016 på g&ari[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Har man bytt mycket grejer kan det ta en stund i[…]