Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av leiwi
Jag skulle aldrig köpa en bil utan den utrustning jag bestämt mig för , jag skulle ha hävt köpet , köpt något annat eller väntat
av Niclas
Det intressanta är om det gäller endast nya beställningar eller redan befintliga beställningar också? För jag ser nu att på V90/XC90 verkar allt finnas kvar.
av Glueharbour
Jag blev kompenserad med gratis gummimattor till bilen, kupé och bagage :-/ sen valde jag till ljuspaketet istället. Har klarat mig galant utan bliss hittills. Sker fler förändringar så häver jag min order med garanti. :x
av Mohahaha
Jag har inte heller fått levdatum..., beställde för 2v sedan. V60 t6 laddhybrid. Valde också till förarstöd... ( och klimatpaket, tonade rutor, drag, läder) En liten fundering, är det endast bak det är parkeringshjälp (sensorer som piper ju närmare man är)? Inga fram? Känns lite konstigt att det inte ingår både bak och fram i standard..
av pergrein
Det är sensorer fram och bak eller inga alls. Är tillval.

Mvh
Per
av Mohahaha
Ok! Jag läste att det var baktill utan kostnad men det stod inget om fram. Däremot stod fram med i tillvalet parkeringshjälp eller vad det hette...
Är väl inte hela världen men känns ju riktigt b om det inte finns som standard i en bil av 2022 årsmodell för 580,000kr...
av pergrein
Stämmer, kolla bättre och bak är standard. Dom skriver ju "fram och bak" på tillvalet när man bygger men det är bara fram som tillkommer.

Mvh
Per
av pergrein
Kan du inte lägga till det eller är den nog dyr?

Mvh
Per
  • 1
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 315
Visa din semesterbil(d)

@fjohan82 , Jodå, första gången […]

Haha, såg nu att jag råkat kastat om o[…]